Om alle hectiek een beetje achter ons te laten en weer even echt samen eruit te zijn, gaan manlief en ik over ruim een week op vakantie. We hebben onszelf een luxe en relaxte vakantie 'kado' gedaan omdat we vinden dat we dat wel verdiend hebben. Maar oh, wat voelt het dubbel!! Als Luuk er was geweest had geen haar op ons hoofd gedacht aan een vakantie en al helemaal niet zo luxe zoals we dat nu doen. Dus ergens vind ik het helemaal niet leuk om te gaan, maar tegelijkertijd voelt het heerlijk om de vakantie allemaal te regelen en uit te kijken naar relatieve rust en ons ongegeneerd te laten verwennen.... Hetzelfde geldt voor de reacties van vreemden als ze horen dat we op vakantie gaan (de mevrouw van de bank bijvoorbeeld). Die zegt dan dat het heerlijk is om nu op vakantie te gaan en de zon op te zoeken. Tja, dat klopt wel, maar ik kan niet echt enthousiast reageren als mensen zoiets zeggen... Maar om nou het hele verhaal weer uit te gaan leggen, dat is ook niet fijn. Pfffff.... heel verwarrend allemaal hoor!!!
Ik zag je onderschrift en heb je verhaal gelezen. Wat verschrikkelijk! Ik wens jullie nog veel sterkte toe vanaf deze kant van het scherm. En over de vakantie: hoe dubbel het ook voelt, 't is nog eens zo gek niet! Ik hoop dat jullie een beetje bijkomen...
Wij zijn na de geboorte van Luna* ook een weekje weggeweest. Naar Egmond. Dat was echt heel erg fijn en ik heb het gevoel dat we in die week ook heel veel tekens hebben gehad van ons meisje. Dat was heel bijzonder en dat weekje heeft ons echt goedgedaan. Er waren ook moeilijke momenten. Het was februari en aan het strand natuurlijk geen mens te bekennen en we hadden een heel stuk gelopen en besloten iets te gaan drinken in een strandtent. En ja hoor, geen mens te bekennen, alleen 1 stelletje waarvan de vrouw hoogzwanger was. Dat zijn zulke confronterend en moeilijk momenten... Maar ik denk echt dat het goed is en heel fijn kan zijn! Hoop dat jullie ondanks alle verdriet en het gemis een mooie en fijne week mogen hebben!
Hoi Evelientje, Hoe dubbel het ook is, probeer toch lekker te genieten van jullie weekje vakantie. En door alles wat je moet regelen om er even tussen uit te gaan kun je ook je gedachten eens een beetje verzetten. Wij gaan dit weekend er lekker even tussen uit. Even tijd voor ons samen en even tijd om alles eens op een rijtje te kunnen zetten, want de wereld heeft voor ons gevoel alleen maar een beetje om ons heen gedraaid sinds de geboorte/sterftedag van ons zoontje Mathijs. Sterkte en probeer er iets van te maken samen. Veel liefs Kristel
wij zijn na de geboorte/overlijden van ons 1e dochterje 4 weken later naar mexico geweest (in de maand december). Ik vond het heerlijk om even geen bekende om je heen te hebben, en lekker met z'n tweeen alles op n rij te zetten. Ook vond het fijn om niet weer het hele verhaal tegen iedereen te moeten doen. Nu achteraf, was dat mijn mooiste vakantie ooit, ondanks de rede waarom we daar waren
Wij hebben ook wel zin om eens een tijdje ergens te zijn waarin we niet ´die mensen zijn die hun zoontje verloren hebben´ en waar we niet elke dag de vraag krijgen ´goh, hoe gaat het nu met jullie´. Dus dat voelt wel echt heel goed. En ik moet zeggen, nu de koffers klaar liggen en alle zomerkleren weer uit de kast gehaald zijn, begint de zin in de vakantie ook echt wel te komen hoor!! We gaan er gewoon enorm van genieten en lekker bijtanken en dan zien we daarna wel weer hoe het hier in Nederland gesteld is met het weer en het kabinet enzo Dus jullie zullen mij ook een tijdje niet op het forum zien, maar het gaat iedereen goed en tot over 2 weekjes!!!
meid, geniet lekker van je vakantie, het is je gegund hoor, kan er heel goed inkomen dat je gewoon even weg moet van alles, fijne vakantie !!
Geniet er van! Ik moet nog vaak aan jou verhaal denken en kan me voorstellen dat het fijn is om even niet 'die ouders van een overleden kindje'te zijn. Hele fijne vakantie!
Wij gaan half mei, net voor de uitgerekende datum ook een kleine twee weken even uitwaaien. Verheug me er erg op!!
ik wil jullie wel een fijne vakantie wensen. even tijd voor jezelf en vooral voor JULLIE. want het verliezen van een kindje is niet iets dat je zomaar in je rugzakje stopt. probeer tijdens de vakantie echt te genieten van wat jullie nu hebben: ELKAAR. jullie kindje nemen jullie in jullie harten mee op vakantie.
Hallo allemaal!! Inmiddels zijn we weer terug van vakantie en het was heerlijk! We hebben heerlijk genoten van een lekker zonnetje, lekker dingen ondernemen en vooral weer met z´n 2en weg te zijn zonder alle ´ellende´ die je thuis steeds met je meedraagt. Het is gewoon een heel goede en fijne vakantie geweest en we baalden er allebei van dat we weer naar huis moesten :-D
Wat heerlijk om te lezen dat jullie het zo fijn hebben gehad! Jullie mannetje is vast reuze trots op jullie en vind het vast super om te zien dat het met zijn lieve papa en mama naar omstandigheden zo goed gaat! Liefs en knuffel!
Wat een energie komt er uit die paar regels over je terugkomst. Jullie hebben echt even goed kunnen genieten. Fijn!!!