Hallo meiden, vandaag maakte ik toch iets bijzonders mee. De laatste dagen heb ik al behoorlijk wat hommels gezien. Vandaag een prachtige dag en mijn man en ik zijn gaan wandelen hier in het bos met onze honden. Ineens zag ik een vlinder, dus ik zeg dat zo tegen mijn man. Jammer voor hem was hij even aan de telefoon. Toen ik het zei over de vlinder, vloog hij naar me toe en bleef even voor mijn gezicht fladderen, om vervolgens zijn pad te vervolgen. Mooi moment... ik had het idee dat onze vlinder even gedag kwam zeggen. Toen ik dat vertelde zag ik toch wel een ietwat teleurgesteld gezicht, mijn man had het moment gemist helaas... Groetjes!
De boodschap van de vlinder is voor wie haar ziet, hier ook spontaan gelukkige gevoel bij het zien van vlinders! Mooi moment zo te lezen, de betekenis van de vlinder is niet voor niets, transformatie en wedergeboorte...
Heel bijzonder deze ervaring... Toen wij onze eerste dochter hebben laten cremeren, hebben mijn man en ik haar zelf naar de ovenruimte gebracht en haar mandje de oven in zien gaan. Toen we terugkwamen in de aula bij onze familie en vrienden, klonk er nog muziek en we gingen weer zitten om te luisteren tot die voorbij was. We konden door een prachtig raam naar buiten kijken. Toen we weer zaten, zagen we beide een prachtige gele vlinder voorbij vliegen, alsof haar ziel wegvloog en ons wilde groeten. Een heel bijzonder mooi moment voor ons. Ik wens jullie sterkte toe.