Vlinder komt groeten

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Sandana, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hallo meiden,

vandaag maakte ik toch iets bijzonders mee. De laatste dagen heb ik al behoorlijk wat hommels gezien. Vandaag een prachtige dag en mijn man en ik zijn gaan wandelen hier in het bos met onze honden.

Ineens zag ik een vlinder, dus ik zeg dat zo tegen mijn man. Jammer voor hem was hij even aan de telefoon. Toen ik het zei over de vlinder, vloog hij naar me toe en bleef even voor mijn gezicht fladderen, om vervolgens zijn pad te vervolgen.

Mooi moment... ik had het idee dat onze vlinder even gedag kwam zeggen. Toen ik dat vertelde zag ik toch wel een ietwat teleurgesteld gezicht, mijn man had het moment gemist helaas...

Groetjes!

2. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Klinkt als een heel mooi en bijzonder moment

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee klinkt idd heel bijzonder.

4. VlinderEvelien

VlinderEvelien Actief lid

17 mei 2011
    268
    0
    0
    De boodschap van de vlinder is voor wie haar ziet, hier ook spontaan gelukkige gevoel bij het zien van vlinders! Mooi moment zo te lezen, de betekenis van de vlinder is niet voor niets, transformatie en wedergeboorte... :)

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Wauw... mooi hoor!

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Heel bijzonder deze ervaring...

Toen wij onze eerste dochter hebben laten cremeren, hebben mijn man en ik haar zelf naar de ovenruimte gebracht en haar mandje de oven in zien gaan. Toen we terugkwamen in de aula bij onze familie en vrienden, klonk er nog muziek en we gingen weer zitten om te luisteren tot die voorbij was. We konden door een prachtig raam naar buiten kijken. Toen we weer zaten, zagen we beide een prachtige gele vlinder voorbij vliegen, alsof haar ziel wegvloog en ons wilde groeten. Een heel bijzonder mooi moment voor ons.

Ik wens jullie sterkte toe.

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Wauw aquilegia... fijn dat jullie ook zoiets moois mochten meemaken op zo'n vreselijk moment.

Deel Deze Pagina