vlinderrrrrrrrrrrrrrr

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door mamaatjevan5, 11 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbyvermeer

    debbyvermeer Bekend lid

    4 sep 2007
    877
    42
    28
    verkoopster
    den haag
    VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON WESLEY

    ga lekker genieten meid je hebt het verdiend

    veel liefs debby
     
  2. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Wesley. Geniet nu maar lekker van jullie mannetje.
     
  3. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Vlinder, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! :D
    Ik ben niet meer zo actief op het forum, maar dit is een felicitatie waard!
    Ik hoop dat jullie enorm van hem kunnen genieten! :)
     
  4. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon
    geniet van je kraamtijd en je gezinnetje
    en pippy zal zeker een oogje in het zeil houden ;)
     
  5. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Gefeliciteerd Vlinder!
    SUPER!
     
  6. princesje83

    princesje83 Fanatiek lid

    1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    Ik kom nooit in dit topic maar kwam er heel toevallig terecht en wil Leonie en haar vriend ook van harte feliciteren met de geboorte van hun zoontje en broertje van pippy*!
    Hoop dat alles goed verloopt,

    en nu GENIETEN HE~!
     
  7. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    JAAAAAAAAAAAAAA DAAR IS HIJ DAN EINDELIJK JULLIE PRACHTIGE GEZONDE ZOON WESLEY LEONIE EN JOHN EN PIPPY* VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE LEKKER VAN GAAN GENIETEN NOGMAALS MET EEN LACH EN EEN TRAAN VOOR PIPPY MAAR LAAT HET WEL EEN BLIJDE TRAAN ZIJN

    KNUFFEL NATHALIE

    O EN FOTOOOOOOOOOOOOOOO'S
     
  8. loel

    loel Fanatiek lid

    17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    JAAAAAAAAAAA FOTO`S!!!!!!!!!!!!!!
     
  9. vergo

    vergo Fanatiek lid

    3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon WESLEY heel veel geluk
     
  10. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey lieverd

    je eerste ochtend nadat je wakker word en je je zoon in ogen mag en kan kijken wat zul je troooooots zijn samen met jou man wacht jullie nu een blijde tijd lekker genieten hoor

    knuffie nathalie
     
  11. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Vlinder,en hoe gaat het met jullie?
    Gaat alles goed,lekker aan het genieten?

    Liefs Dais..
     
  12. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meid

    je bent zeker lekker aan het genieten zoals het hoort

    maar uuuuuuuuhhhhhhhhmm


    VERGEET JE ONS NIET WIJ WILLEN OOK GENIETEN VAN JULLIE ZOON HOOOOOOOOOOOOR :)

    knuffel nathalie ;)
     
  13. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben zo blij voor jullie! 't Is dat het fysiek onmogelijk is anders zou ik een rondedansje maken!
    Het is jullie zoooo gegunt! Van harte gefeliciteerd.
    Heel veel geluk met z'n drieën hier op aarde en met Pippy in jullie hart!

    Enne... ik hoop dat je de bevalling goed doorgekomen bent!
     
  14. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ben ik effe een paar dagen weg... is er een kereltje geboren! hoera!

    wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's wij willen foto's
     
  15. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Lieve meiden, bedankt voor al jullie berichtjes. Heb ze met een big smile en een traan gelezen. Wesley ligt lekker even te slapen nu, dus mama mag even op de computer kijken. Wesley doet het echt geweldig. Hij drinkt goed (wil elke twee uur haha), laat goed van zich horen en is een heel tevreden en rustige baby verder. Hij is zoooooo mooi, geweldig, leuk en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom, ik ben helemaal verliefd en wil hem het liefst heel de dag bij me houden.

    Natuurlijk was het ook heel dubbel allemaal en mis ik Pippy* meer dan ooit. Nu ik zie wat ik van haar ook had kunnen hebben, word het verlies nog echter en dieper. Maar als ik naar mijn kleine ventje kijk, zie ik haar ook en dat is ook mooi.

    De bevalling is me achteraf eigenlijk best meegevallen. Om kwart voor 8 zijn mijn vliezen gebroken, ik had immers al 3 cm ontsluiting. Bah wat een plens zeg blehhh! Ik kreeg onmiddelijk weeen, maar die waren niet heftig genoeg om echt wat te doen. Dus ging ik om half 12 aan het infuus. Dat was eerst nog goed te doen, maar hij ging heel snel van standje 2, naar 4, 8 en toen 12... En natuurlijk lag ik aan de ctg dus mocht mijn bed niet af. En ik stuiterde zowat mijn bed af, zo heftig waren die weeen. De 1 was nog niet weg of de volgende piekte al. Ik was bang voor een ruggeprik. Nou meiden, serieus, bang voor een ruggeprik moet je niet zijn. Want ik was veeeeel meer onder de indruk van die ***weeen. Om 2 uur hield ik het niet meer uit en vroeg met 'klem' om pijnstilling en wel NU haha en een half uur later zat de ruggeprik en kon ik weer even ademhalen. Ik voelde het nog wel, maar het was te doen. Ik had toen, tot mijn grote teleurstelling, nog maar 5 cm. Na al die ellende maar 2 cm opgeschoten... Om 5 uur begon ik weer gevoel in mijn buik te krijgen (niet in mn benen, echt handig...) en dacht ik: ohoh ik moet naar de wc en heel nodig ook. Maar je weet: niet persen, want stel dat je nog maar 7 cm hebt?! Dus ik bel de verpleegkundige: ik moet persen. 'Nee hoor, dat kan nog helemaal niet...' JAWEL! Maar er kwam geen vk... Dus ik weer bellen en weer: geen vk. En ik dacht: jullie kunnen m'n rug op, ik ga NU persen. Dus toen geloofde de de verpleegkundige me eindelijk. Ik heb 20 minuten alles gegeven (dacht dat ik 'm tegen de muur aan zou schieten...) en opeens lag er een klein glibberig warm lijfje op m'n buik! En gillen dat ie deed en dat was maar goed ook want z'n navelstreng zat drie keer om z'n nek gedraaid. Effe schrikken dus, maar hij doet het nu dus echt helemaal super. Nu ga ik gauw weer voeden, want hij is wel iets teveel afgevallen dus het is de komende tijd elke twee uur voeden zodat hij niet al te geel wordt en weer lekker aankomt.

    Dikke kus van een hele gelukkige en trotse mama
     
  16. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Foto in album!
     
  17. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.825
    1.280
    113
    Wat fijn om te horen dat het allemaal goed gaat met jou en de kleine Wesley! Kan me goed voorstellen dat je je kleine meid nu nog meer mist hoor. Denk dat ze vast dicht bij je is, want ze wil vast niets missen van haar broertje!

    Wat jij beschrijft vond ik van de bevalling trouwens ook het ergst. Je hebt pijn en wilt bewegen maar je ligt helemaal vast aan allerlei lijnen en draden en kunt geen kant meer op. Vreselijk!

    Maar nu nog een FOTO :) Willen je kleine natuurlijk wel bewonderen...haha...
     
  18. Kirby

    Kirby Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Vlinder, nog een keer gefeliciteerd hoor meid! Dat heb je goed gedaan! 't Is een heel mooi mannetje!

    Neem even de tijd om dit alles te verwerken... die dubbele gevoelens zijn zo herkenbaar en dat het nu meer pijn dan ooit doet, dat zeker. Maar geniet van je kleine mannetje en weet dat Pippy ook bij jullie is.

    Dikke knuffel!
    Liefs
    Kirby
     
  19. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    Wat een mooi ventje!
    Geniet er maar lekker van, je hebt het dubbel en dwars verdient!

    Liefs Eleni
     
  20. Niet meer actief

    Joehoe kleine Pippy* een grote zus!
    Leonie en John en Pippy* GEFELICITEERD met de geboorte van Wesley!
     

Deel Deze Pagina