vlinderrrrrrrrrrrrrrr

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door mamaatjevan5, 11 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wat een verhaal, Vlinder, maar gelukkig heb je het goed doorstaan en je zoontje ook. Wel schrikken, de navelstreng om het halsje gedraaid! Fijn dat je zo van hem kunt genieten, al mis je Pippy ook.
     
  2. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meid

    wat geweldig he dat warme glibberige lichaampje hahaha ondanks dat het schrikken was van de navelstreng gebeurt het wel vaker hoor dat de navelstreng 3 keer om het nekje heen zit gelukkig is alles goed met jullie manneke en het broertje van pippy* lekker genieten meid en john natuurlijk ook

    knuffie nathalie

    gelukkig weer een afteltopic met een goed en vreugdevol einde who's next :)
     
  3. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Wesley!
    Heb het fotootje net even bekeken, en het is een prachtventje!
    Alle reden om trots te zijn!

    Ik wens jullie een hele fijne kraamtijd toe, en heel veel geluk en liefde in de toekomst! Het is hard verdiend en jullie erg gegunt.
     
  4. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Dit stond net in het oktobermama's topic.

    Vlinder, ik hoop dat het snel beter gaat met je mannetje en dat hij weer snel na huis mag.
     
  5. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.815
    1.271
    113
    Wat naar zeg! Hoop dat het snel goed gaat en hij weer mee naar huis mag!
     
  6. Lieve Vlinder84,

    Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje.
    Hopelijk gaat het goed met de kleine man en mag hij snel uit het ziekenhuis.
    Kleine Pippy zal nooit vergeten worden en ze waakt over Wesley.

    Geniet van jullie kraamtijd.

    Liefs vlindertje mama van Djordy* en Megan
     
  7. Kirby

    Kirby Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    HĆ© meid :( Wat naar voor jullie... hoop dat je je mannetje heel snel weer mag meenemen naar huis.

    Liefs
    Kirby
     
  8. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve Vlinder,

    allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zoon Wesley. Ik hoop dat hij snel opknapt en weer naar huis mag.

    Sorry dat ik nu pas reageer maar mijn schoonvader is overleden dus geen tijd voor de comp gehad.
     
  9. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Vlinder, ik hoop dat je zoontje snel weer helemaal gezond is! Dit is wel schrikken zeg! Veel sterkte hiermee.
     
  10. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Hoi meiden, ik wou even melden dat Wesley weer thuis is en dat hij flink is opgeknapt gelukkig. We houden hem wel goed in de gaten, maar vooralsnog gaat het goed :D Ik ben wel erg moe van het voeden, kolven, eten (moet veel eten om de bv op gang te houden pffft en ik wil niet heb zo weinig trek bleh!) voeden, kolven, eten etc...
     
  11. loel

    loel Fanatiek lid

    17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Gelukkig weer goed nieuws!
    Enneuh....vooral dooreten ;)
     
  12. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Supergoed nieuws Vlinder!

    Gaat het met jou goed?
    En de borstvoeding is het goed op gang?
    Succes ermee iig,is best zwaar af en toe ja,vond ik ook :D

    xxx
     
  13. miranda4xmama

    miranda4xmama VIP lid

    17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Fijn dat Wesley weer thuis is.
    Ik hoop dat je je snl weer wat beter voelt. :D

    Liefs Miranda
     
  14. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Nou het gaat met de dag beter hier, Wesley wordt steeds levendiger en mama kan weer zitten want de hechtingen zijn eruit :D Ik heb nog een paar foto's in m'n album gedaan van mijn lekkere vent! De bv gaat nog niet helemaal lekker. Wesley is nog te zwak om de borst zelf helemaal leeg te drinken dus ik kolf na. Nadeel is dat hij nu mijn borst pakt alsof het een speen is auw auw, maar we zetten door want ik wil zo graag bv geven.
     
  15. Kirby

    Kirby Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Vlinder, wat fijn dat Wesley nu weer gezond en wel thuis is! Bv is even doorzetten in het begin, maar naarmate de tijd vordert gaat het alleen maar makkelijker en is het echt genieten! Wij zijn nog steeds verslaafd iig :)

    't Is trouwens echt wel een lekker kereltje hoor!
     
  16. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Dank je wel meid ;)
     
  17. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meid

    gelukkig gaat alles goed met wesley kan eigenlijk ook niet anders he met zo een beschermengel ;) als je pijn aan je tepels krijgt moet je even kijken of je hem wel goed aanlegt borstvoeding mag geen pijn doen hij moet de volledige tepel en een stukje van het hooft erbij hebben dan heeft hij goed vast

    zijn voedingen zijn nu wel belangrijk he maar dat heb je vast allemaal wel gehoord hahah maar toch ben lekker overbezorgd in verband met zijn bili's warme compressen op je borsten willen ook wel helpen en wisseldouches niet leuk haha vooral de koude niet maar het helpt wel

    knuffel nathalie

    en uuuu we gaan niet klagen he hahahahaha :) (grappieeeee)
     
  18. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Hahaha nee hoor ;) Ik heb ook geen zere borsten meer gelukkig. Het probleem is alleen dat Wesley steeds niet genoeg uit mijn borsten kan halen. Dan ligt hij een uur lang op volle kracht te zuigen en laat dan eindelijk los en wil dan na een kwartier weer drinken en drinkt dan zo nog 100cc weg uit de fles. Volgens de vk is dat omdat hij nog niet genoeg kracht heeft om zo lang aan de borst te gaan. Dus nu gaat hij twee keer per dag 20 minuten aan de borst en krijgt daarna nog de fles. Dit gaan we langzaam opbouwen naar uiteindelijk weer helemaal de borst, maar dat kost tijd he ;)
     
  19. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meis

    het kost zeker tijd en vooral borstvoeding vergt toch een hoop van de kleintjes maar de aanhouder wint weet zeker dat het je lukken zal gewoon blijven volhouden

    lekker kereltje is het ook he

    knuffel nathalie ;)
     

Deel Deze Pagina