Dat blijft altijd leuk die maxi cosi! Ik heb het nu ook weer onder controle. Joepie officieel nog 5 weken en 2 dagen! maar wij gaan voor minder.
Enne ff over die maxi cosi's,wij zijn zo ontzettend blij met de easy base! 1 klikje en klaar! Is het gelukt btw met de MC? xxx
jaaaaaaaaaaaaa nog 5 weken en 1 daaaaaaaaaaaaag hahah gaat lekker vlinder zo gaat die goed zo gaat tie beter alweer een centimeter knuffel nathalie
haha wat gaat de tijd toch snel he? Ja ik wil ook zo'n easybaseding, maar John is eigenwijs en moet en zal het op zijn manier doen. Want, zo zegt hij, het hoort in elke auto te passen. Is echt niet waar natuurlijk, maar hey het is mijn pakkie an niet. Ik heb al genoeg te doen. Zoals zijn 'broodje' nog even in de oven houden, wat een dagtaak op zich is hihi. Ik heb gister trouwens veel last gehad van harde buiken, vandaag is het weer minder. Oefen maar goed buikje, dan zijn we over 2 weken al klaar voor de start gnagna!
joehoeeeeeeeeeeeeee nog 5 weken nog 5 weken tralalalalaaaaaaaaaaaaa hahaha meid het schiet op he nog een paar weekjes dan hebben jullie jullie zoon eindelijk in armen wees gerust pippy* zal goed voor haar broertje zorgen net zo goed als lindy* en mereltje* dat hebben gedaan voor hun zusjes knuffel nathalie
4 weken klinkt kort heh maar kan zo lang duren,hopelijk is jullie zoon nieuwsgierig en komt iets eerder Hoe gaattie verder?
Haha wat zijn jullie toch positief allemaal De tijd kruipt hier voorbij en ik word eigenlijk steeds sacherijniger. Vanmiddag weer naar de gyn en dan kijken we weer verder. Maar zoals het er nu uitziet, ga ik die 40 weken echt niet halen. Ik wil en kan niet meer zo lang. 39 weken is echt de max! Oh en kreeg net een berichtje van het asiel dat ze plaats hebben voor onze kat... Hij mag dan wel een monstertje zijn, maar hij is wel mijn monstertje *snik* En ik wil hem helemaal niet weg doen! Maar ja, het is voor zijn eigen bestwil. Hij is niet gelukkig hier, dat merk ik aan alles. Maar juist gister hebben we zo leuk gespeeld en gekroeld... Alleen kan hij gewoon niet tegen de andere mensen en dieren in dit huis en straks een baby... Dan krijgt hij echt de schok van z'n leven denk ik
Alweer een dagje dichter! Meis, je kan het best hoor! Nog maar een paar weekjes! Wat sneu dat je je katje weg moet doen, maar kun je niet afwachten tot de baby er is? En dan kijken wat er gebeurt? Of doet hij zo al naar naar kindjes?
Hij doet tegen iedereen naar... We hebben nog een pos en hond rondlopen hier en die duiken van angst in elkaar wanneer hij langs loopt. Geen wonder, want hij slaat ze :s En hij heeft een hekel aan jonge kinderen. Laatst had hij het zoontje van m'n vriendin gebeten. Nu had hij het verdient (hij bleef 'm maar oppakken terwijl ik al 100 x had gezegd dat hij 'm met rust moest laten). Hij wordt gewoon erg geirriteerd van drukte en het is druk hier met 8 mensen die hier straks wonen... Hij zou het super goed doen in een rustige omgeving zonder kinderen en huisdieren, maar hier is hij diep ongelukkig...