Haha ja 'nog maar' 4 weken en 1 dag pfff. Er zit een meneertje onrust in m'n buik vandaag, krijg er heerlijk harde buiken van hihi. Ik wacht trouwens nog steeds op telefoontje van ziekenhuis... Hmmm als zij niet bellen, bel ik ook niet hoor
heyyyyyyyy meissie spannend he gaat supergoed hoor vertrouwen blijven hebben he jullie gaan het redden nogggggggg 4 weken en 1 dagje tot de kleine man EINDELIJK in jullie armen ligt knuffel nathalie
Yay nog maar 4 weken! Vandaag weer indalingsweeen? Maar hij is al ingedaald... Stekende krampen onderin (iets meer aan de linkerkant) kunnen voorweeen zijn?
Aah heb vandaag een heus 'vals alarm' gehad. Ik werd dus vanochtend wakker met venijnige steken die kwamen heel regelmatig terug dus ik dacht opeens: huh is dit het dan? Maar dit doet veel te veel pijn om het begin te zijn! Dus voelde wel een beetje paniek opkomen hoor haha. En net op het moment dat we naar het ziekenhuis wilden gaan, stopte het opeens... Pffff! Moet morgen op controle dus dan moet de gyn meteen maar even kijken of er al iets gaande is of dat dit de voorween zijn (die toch niet echt zo zeer doen toch? :s)
Maar als het voorweeen zijn, dan durf ik bij deze écht niet meer haha. Laten we hopen dat de gyn morgen zegt: hey je hebt al 10 cm, gaat u maar persen! Zou toch mooi zijn als ik eens zo'n mazzeltje had Helaas helaas ik zal vast nog potdicht zitten...
Nog 3 weken en 6 dagennnn!!!TRALALALALAABegint op te schieten.Hoop op goed nieuws bij de gyn.Succes!!!
OOOOOOOOOOOOOOO HET BEGINT NU ECHT SPANNEND TE WORDEN HOOR LEONIEEEEE NOG MAAR 3 WEEEEEEEEEEKEEEEEEEN EN 6 DAGEN KRIJG ER DE ZENUWEN VAN HAHAHAHA en jij nu ook maar goed lieverd hoop dat je goed nieuws krijgt vandaag ga voor je duimen knuffel nathalie
Nou uh eigenlijk denk ik dat we er wat vanaf mogen gaan trekken Kom net bij de gyn vandaan en die had het eerst over met 38 weken kijken wanneer ze zouden gaan inleiden en toen vroeg ik: kunt u niet nu alvast kijken pleeeaaaaase?! En hij zei nog: ja, das te vroeg er is vast nog niets aan de hand. Wahwah heus niet waar! Ik heb 2 cm ontsluiting en mijn baarmoedermond is er helemaal klaar voor! Hij zei nog dat hij zo m'n vliezen kon breken als hij wou (nog even niet, ben 36 weken en 1 dag). Oh gottegot dat waren dus wel weeen gister en ze hebben nog hun werk gedaan ook. Vanmorgen heeft het ook gerommeld en nu begint het weer... Zat te puffen in de wachtkamer haha denkende dat ik aan de dunne was Ik ben helemaal hyper, weet niet zo goed of ik nog durf haha! En aangezien mijn lijf er dus klaar voor is, wordt 6 oktober dé dag van de inleiding. Maar de gyn zei nog: het kan heel goed daarvoor al gaan gebeuren, dus uh: iiih!
wow he vlinder wat een geweldig nieuws wie weet hoef je helemaal niet ingeleid te worden en regelt die kleine uk het lekker zelf oh zit hier helemaal met een lach zeg wat ben ik blij voor jullie' en nog heel even geduld dus veel liefs debby
Ja hopelijk wel! Ik ben al gestopt met fraxipairne overigens, omdat de gyn verwacht dat het snel zal gaan gebeuren en dan is fraxi niet zo handig. Het voelt goed nu om ermee te stoppen. Hoe is het met die lieve kleine Kyana van je? Had je nog foto's?
Wat een goed nieuws Vlinder! Mogen we dan nu zo gaan tellen: NOG 1 WEEK EN 5 DAGEN!!! Of krijg je het daar benauwd van
HEEEEEEEEEEEEEE wat een goed nieuws! Dus als het nog niet uit zich zelf door zet wordt je 6 okt ingeleidt? Hihihihi,1 dag vor Tyani d'r verjaardag. Nou meis,Misschien toch nog een beetje je weet wellen (doe je jonh nog plezier ook) en gebeurt het uit zichzelf. Liefs,Mo