Ik ben nieuwsgierig! Kan al bijna niet meer wachten op de real-life foto's van de kleine van der Vaart. Whoehoe,zo gaat ie lekker snelllllll! (ps: Heb je nog de evt ruggeprik besproken met je gyn?)
Ik heb zo'n idee dat ik 6 oktober niet ga halen, anders wordt het wel een heel lang proces hier. Zodra ik opsta doet het erg veel pijn en lopen is al helemaal niet lekker. Wanneer ik zit zijn het meer menstruatieachtige krampen, alleen iets vervelender. Maar geen regelmaat ofzo, heel gek. Ben benieuwd of er vannacht nog wat gebeurt...
Spannend hoor VLinder! Ik duim dat het niet te lang aansleept en je snel je mannetje in je armen hebt!
Hmpf nope... Vannacht een paar keer wakker geworden van de krampen, maar daarna ook weer in slaap gevallen dus niet hevig genoeg. Eigenlijk best irritant dit, want ik durf nu zowat de deur niet meer uit. En juist nu wil ik van alles doen met die nesteldrang haha!
Vlinder wat lees ik nu allemaal? WOWIE wat spannend allemaal,wie weet,het kan dus iedere dag gebeuren nu?????? We kunnen niet meer aftellen alleen maar afwachten Zet um op meid! Dikke kus!
*stille meelezer meldt zich* Vlinder veel succes hè meid? Dat het allemaal maar mee mag vallen, dat er niet al te veel enge dingen bij komen kijken (denk aan 't katheter-topic ) en vooral: dat je maar snel een gezond kereltje vast mag houden. Dikke knuffel!
Hey meis, Heb net een beetje zitten googlen en het schijnt dat als je ananas eet (het hart) je weeen kan bevorderen.Dus als het te lang gaat duren naar je zin,kan je t proberen.Wie weet helpt het dan. Groetjes!
Oh mo, zie net dat ik een berichtje van je heb haha van mn zusje ook al 'ben je al aan het bevallen?!' Neuh nog niks... Oh ananashart, ja ik heb het ook eens gelezen maar van dat soort dingen schijn je een nare weeenstorm te krijgen en dat durf ik ook niet aan haha. De gyn zat te hinten naar John dat hij er werk van moest maken. Maar hij is zich kapot geschrokken dat de gyn zijn hoofdje had aangeraakt. John zei toen: oh echt niet! Hahaha bang dat ie er een gat in prikt denk Nah ik moet er ook niet aan denken hoor, gatverdamme...
Ieuw net slijm met een beetje oud bloed verloren, voel me echt ongesteld. Volgens mijn zusje gaat het vanavond gebeuren haha onze toekomstvoorspeller. De ziekenhuistas is al bijna ingepakt, John is de babykamer aan het schoonmaken (ik hoor hem vloeken op de katten die hun haren overal achterlaten haha) en mijn moeder is nog even een kruik, tummytub en jasje aan het kopen. Spannend dit!
Wie weet zet het door! Ik duim voor je en zal aan je denken! (en mocht het doorzetten.You go girl,You can do it!)
Hier nog een meelezer Ik wil je heel veel sterkte toewensen bij de bevalling! Ik zal aan je denken en duimen dat alles lekker vlotjes verloopt zodat jullie je kindje fijn kunnen gaan knuffelen! Groetjes Rosa
Hier ook een meelezer. Probeer rustig te blijven bewegen dan wil er nog wel eens iets gaan gebeuren. Ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten.
Denk dat je de slijmprop hebt verloren, meestal betekent dit toch wel dat de geboorte in aantocht is hoor
Nynke, ja ik wiebel af en toe heen en weer Kirby, is de slijmprop niet groter? En is dat niet meer een uh prop? haha dit waren gewoon sliertjes bah.