vlinderrrrrrrrrrrrrrr

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door mamaatjevan5, 11 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Neen hoor, bij sommigen is het zo weinig dat ze het niet eens merken... of het komt beetje bij beetje...

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    heeyyyyyyyyyyy lieverd

zie ik dat je bijna gaat bevallen wel even op mij wachten hoor

zooooooooo ik ben er nu mag je bevallen ahhahahaha

ga anders ff onder de hete douche staan als de krampen niet afzakken zou ik ze toch maar even gaan timen als ze langer als een minuut om de 2 minuten komen ff je vloske bellen

spannendddddddddddddddd

knuffel nathalie ;)

ps: lieve Angélo let jij een beetje op pippy als haar mama haar broertje op de wereld zet en zullen jullie dan samen als engelen over hun beide waken dikke kus

3. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen.....

Hoe is het vannacht gegaan?

4. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Oh spannend, ik lees ook mee "you go girl"

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ben ook benieuwd hoe het afgelopen nacht is gegaan!

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Nog geen Vlinder gezien. Spannend hoor.

7. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zat er net aan te denken,normaal was ze al een keer online geweest.
    Zou het dan toch?

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Waaaah er is nog NIKS! Niks geen kleine handjes, wriemel vingertjes, pamperkontjes, dikke toet... Ja, wel weeen die steeds niet doorzetten en net als ik denk: jaja nu gaat het gebeuren, dan verdwijnen ze weer en blijf ik sacherijnig achter. Gelukkig heb ik er 's nachts niet zoveel last van, werd twee keer zwetend wakker (en ik heb het juist koud...) en moet dan rennen om te plassen. Het is net alsof hij heel hard op mn blaas drukt, ik kan het zo laten lopen hihi. Maar verder slaap ik wel goed. Dusss we wachten het weer af. Wie weet gebeurt er wle van alles daar en heb ik straks al wat meerontsluiting zonder er echt hard voor gewerkt te hebben!

9. Vlinder84

Ieuw... Ga ik net lekker in bad onder het mom van ontspanning, drijven er opeens allemaal bruine slijmpropjes om me heen. Aargh gatver en daar lig ik lekker in te weken joh! Het ongesteldheidsgevoel blijft aanhouden en wordt af en toe iets erger. Maar nog steeds geen echte ween denk ik.

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Spannend hoor... ik denk dat je voor het eind van het weekend bevallen bent :)

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meid

ben je nu nog niet bevallen hahaha wat een pestkop ben ik he :p

hoop dat je idd in het weekend gaat bevallen daar komen wel de meeste bevallingen in voor he het weekend en de avond

ik ga dan ook niet meer tellen hoor want zolang gaat het niet meer duren

wil je me wel 1 ding beloven als je bloed verlies AUB bel de vlos

knuffel nathalie

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Daar is ze dan toch. Het klinkt wel alsof er van alles gaande is in je lijf. Ik hoop voor je dat je heel snel je mannetje in je armen mag hebben,

13. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Ben benieuwd, nog ff volhouden!

14. Vlinder84

*tromgeroffel*

Hier is.....

nog helemaal niks!

Hahaha... ha... ha... hmpf...

Ik verlies geen bloed hoor, alleen oud bloed gemixt in de slijmprop. Hij is er vanmiddag helemaal uitgekomen. In stukjes althans bleh. Kan me niet voorstellen dat er nog meer zit hoor. Maar goed, verder dus helemaal niks, noppes, nada.

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Nog ff geduld meis :)

16. Vlinder84

Nou meiden, ik ga even vriendlief wakker maken en het ziekenhuis bellen want oeioei het begint nu echt zeer te doen. Ik wil alleen even kijken of er wel echt iets gaande is hoor, of ik al meer ontsluiting heb. Want het lijkt me erg zuur als ik na dit alles niet veel meer ontsluiting heb. Ik heb beloofd Mo te smsen wanneer ik meer weet, dus als ik zelf voorlopig niet thuis ben. horen jullie het van haar. Doei and wish me luck!

17. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    OHHH,spannend!Nou,ik zal mijn mobiel niet uit het oog verliezen vandaag.Ik hoop voor je dat het nu wat doorzet en blijkbaar is je kleine man er al klaar voor.Dus "You go girl" op naar het zh.
    Heel veel succes.We wachten in spanning af!
    Zal aan jullie denken!

Liefs,Mo

18. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Heel veel geluk! Hoop voor je dat het nu doorzet en dat je vanavond je mannetje kan knuffelen!

19. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Heel veel succes vandaag, en ik hoop dat het werkelijk voor je gaat gebeuren.

20. Vlinder84

Bedankt meiden, jullie zijn lief... Ik heb net gebeld, moet er om 11 uur zijn. Beter is er wel meer ontsluiting bij gekomen, anders vind ik het niet leuk meer. Mo, je hoort nog van me! Ooohhh ik ben trouwens best wel boos, omdat de ziekenhuistas nog verder ingepakt moest worden, de maxi cosi nog gepast moet worden (past ie wel, is de riem niet te kort?! John zit er nu al een kwartier mee te kloten), de bekleding van de wieg moet nog gewassen worden en als klap op de vuurpijl is de geiser er mee uit gescheden. Lekker koude douche, dat zal de boel echt bevorderen grrr.

Ok exit sacherijnmode, ik hoop op goed nieuws straks. Wat dat goede nieuws dan moet zijn weet ik ook niet eigenlijk. Of wel of niet bevallen, geen tussenweg meer graag... :D

Deel Deze Pagina