Wat vervelend zeg! Blijven wij gewoon lekker schrijven naar je, zodat je toch kan lezen hoe erg wij meeleven. Als de kleine er is, kunnen we mooi bijbeppen. Succes meid.
Ach meid, wat naar voor je... Wij blijven met je meeleven hoor! Hoop dat je snel je mannetje in je armen hebt!
Vervelend dat je hier nu je verhaal niet meer kan doen. Ik wil je wel alvast héél veel succes wensen voor de bevalling. Dikke knuffel van Miranda
hey meid wat vervelend en vooral waarom moeten mensen dat toch doen zeg jammer dat je niet meer komt schrijven maar ik kan het je niet kwalijk nemen knuffel nathalie
heeeeyyy meissie weer een dag voorbij echt heel jammer dat je niet meer komt maaaaaaaaaaaar ik vergeet je niet daarom wilde ik je even deze komen brengen kan je vast gebruiken knuffel nathalie
Bedankt meiden. Ik lees nog wel mee hoor en jullie berichtjes doen me goed. Ik zal alleen geen namen meer noemen hier en heel goed opletten wat ik schrijf. Jammer dat het zo moet, maar ja... Degene die mijn vertrouwen heeft beschaamd, heeft de volle laag gekregen en ik heb op dit moment het contact verbroken. Dus het zal mij verbazen als ze het nog in haar hoofd haalt om mij nog eens zo te belazeren!
Oh trouwens, om het nog leuker te maken: nu weet dus ook mijn schoonmoeder wanneer ik ga bevallen, omdat zij vanuit het buitenland moet komen. Ik zie heel duidelijk: het is nog een verrassing dus vertel het niet aan anderen. En van wie krijg ik nu een sms? Van mijn vriends oma, dat z ehet zo spannend vind dat het volgende week al zover is. Grrrrr *&^&%$£"£! Ik ga ook mijn schoonmoeder heel duidelijk maken dat ik haar nooooooit meer iets vertel omdat ze niet te vertrouwen is. Gatverdamme, wat een egoistische mensen zijn er toch om mij heen. Lekker zo, kan echt genieten van de laatste loodjes op deze manier... Gelukkig zijn jullie wel lief hoor
hey meid ik begrijp het hoor als ik ergens een gloeiende hekel aan heb is het wel van die mensen die zich denken te kunnen en mogen bemoeien met je leven schijnbaar geen leven van hunzelf dat ze jou de hele dag moeten volgen erg jammer hoop natuurlijk wel dat diegene die dit gedaan heeft inziet dat dit gewoon niet grappig is en een meeeeeeeegaaaaaaaaaa grote bos bloemen voor je gaat kopen (HINT VOOR HET GEVAL JE MEELEEST HET IS NAMELIJK NIET NETJES MENSEN HUN DINGEN TE VERTELLEN) lieve schat nog een paar dagen en lekker blijven mopperen hoor tja over schoonmoeders laat ik me maar niet uit ben bang dat ik eruug onpartijdig ben geworden als het om schoonloeders gaat knuffel nathalie
Een goede hint ja! Hahahahaha Allemaal erg vervelend, sommige mensen snappen het niet. Te enthousiast misschien en niet goed nadenken. Nog ff volhouden en als je iets dwars zit, gooi het hier lekker uit!
jeetje meid das idd niet leuk als iemand zo je vertrouwen beschaamd.. sterkte ermee en doe nog maar rustig aan.
Bedankt meiden. Ja, die hint snapt ze vast niet, want ze vindt dat ze niets verkeerd heeft gedaan. Maar goed... Buik is vandaag ook rustig, saai hoor! Lag alleen vanmiddag in bad en zag een flinke bobbel zo van rechtsonder naar linksboven gaan, als een onderhuids sneltreintje. Wow vast een knietje ofzo, zag er zo vaag uit! Naat, ja jij bent ook zo 'gezegend' met je schoonloeder... Ik heb haar nog niet gesproken, maar ohhh ze gaat 'm nog krijgen. Ik pik dit gekonkel en geroddel gewoon niet meer.
Jeetje Vlinder wat jammer dat je vertrouwen zo beschaamd word. Als mensen de hint van Nathalie niet oppakken hebben ze een dondersdikke plaat voor hun hoofd. Sta er boven en probeer te genieten van je zoon in buik. Nog even en hij ligt heerlijk in armen. Je kan het meid!
en weer een dagje minder!!!!!!!! Jeetje wat een rare mensen heb je toch heh. Ik vind het echt heel erg zielig dat deze mensen zo doen. Je hebt groot gelijk dat je er wat van gaat zeggen! MAAR probeer ook nog even te genieten lieverd! Dikke knuff voor jou....
Oh nog maar 4 dagen... Ohoh das toch best wel snel he?! Haha we zijn hier druk bezig om de boel wat sneller op te wekken, maar vriendlief durft niet meer De gyn had gezegd dat hij z'n hoofdje had aangeraakt en nu denkt John dus echt dat hij de baby dan zal vermoorden ofzo. Maar we gaan zo bitter lemon en ananas halen, baat het niet dan schaadt het niet he!
4 dagen nog maar. Wauw dat schiet op zeg! Hier wou manlief de laatste weken ook niet meer en ik had juist zo'n zin.
aaaaaaaaaaaaaaa vlinder nog maar 4 daaaaaaaaageeeeeeeeeeeen jeetje begin er gewoon spontaan zenuwachtig van te worden hahaha oooo en arme john kan me eigenlijk best wel voorstellen hoor helemaal als de gyn dat zo zegt die man van je krijgt gewoon een rolberoerte als hij wat voelt hahahahahaha knuffiee nathalie
Haha nou ik schrok er zelf ook van hoor. John deed ook echt een stapje achteruit, met een geschrokken gezicht (hij stond er met z'n neus bovenop toen de gyn toucheerde en wist niet hoe gauw hij weg moest rennen haha). En ik heb de hele zwangerschap al geen zin in seks en nu al helemaal niet! Ik voel heel veel druk op m'n bekken van de kleine en dan de gedachte dat er vanaf de andere kant ook 'druk' bij komt... Oh gattegat nee!