vlinderrrrrrrrrrrrrrr

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door mamaatjevan5, 11 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey lieverd

hahahahah dat zeg ik arme john en dan mag hij straks ook nog je hand vasthouden tijdens de bevalling :) :) :) ik heb nu al meedelijden met hem hoor

meissie nog 3 daaaaaaaaagggggggggggeeeeeeeeeeeeeen :confused:

knuffie nathalie

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Medelijden met hem?! haha nee nee arme ik! Ik moet immers een mensje eruit werken hoor ;) Trouwens, ik heb verkeerd gerekend haha, het is nu nog 4 dagen... Ik dacht gister dat we vandaag al leefden, snappie? Vanmiddag weer een controle in het ziekenhuis, ben benieuwd wat die arts dan weer zegt (wel of geen ontsluiting). Ik wil nog steeds die eerste arts geloven, die zei dat ik al 2 cm ontsluiting had, dat vond ik namelijk leuker nieuws. Hou jullie op de hoogte!

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meid

wij blijven natuurlijk wel optimistisch he dus ik houd het bij die 3 dagen hahahahah, hoop dat je goed nieuws krijgt vandaag en dat we jou eigenlijk niet meer spreken vandaag ;)

knuffie nathalie

4. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    He verdorie, we gaan morgen een weekendje weg, waar we geen internet hebben.
    Ik denk aan je en succes!

5. Vlinder84

Loel, ah je zal het snel genoeg lezen hier hoor. Geniet jij maar lekker van je weekendje weg! Ik ga vanmiddag vragen of ze me wil strippen, wie weet helpt het. Dus Naat, ik zal positief denken ;)

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    En hebben ze je willen strippen?

Ik ben helemaal niet nieuwschierig hoor.;)

7. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben net zo nieuwsgierig als jij hoor!

8. Vlinder84

Nee, niet gestript. Ze ging voelen hoe het ervoor stond en dat was al zo gruwelijk pijnlijk, dat ik zei: laat maar, laat maar waaahhh! Maar de gyn had het sowieso niet gedaan, want ze zei dat ik er op deze termijn alleen maar meer buikpijn van zou krijgen en dat het niet zou helpen. De kans dat het nu nog spontaan gaat gebeuren is klein, dus maandag gaan ze eerst 3 keer pillen inbrengen en dan pas dinsdag echt inleiden. Dan is de kans op succes het grootst en hoef ik niet zo lang aan het infuus. Het belangrijkst was, dat ik nu veel ging rusten zodat ik fris en fruitig aan de bevalling kan beginnen. Ik doe m'n best!

9. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    oh spannend, het begint nu echt te vlotten he! Nog even volhouden meid...

10. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    NOG 3 DAGEN! Het begint nu echt op te schieten. Over 3 daagjes (misschien minder) heb je je kindje in je armen liggen. Geniet nog maar 3 daagjes van de rust... Kan je zometeen hard gebruiken(is makkelijker gezegd dan gedaan.)

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Oei oei,wat spannend hiero!
    Eigenlijk toch een beetje oneglooflijk niet dan,wetende dat je binnen een week toch wel je kindje vast hebt :D
    Rust idd maar goed uit en vermijd stress en anders kom het er hier maar uitgooien!

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meid

ik ga voor het weekend hahahaha dan ga je bevallen jaaaa komop we gaan wel een beetje de spanning erin houden hoor

knuffie nathalie :) :) :)

13. Vlinder84

Hahaha nah er gebeurt niks hoor hier... Buikmansje is echt heel eigenwijs, want ik visualiseer me een ongeluk dat die kleine er zo uit komt zetten, maar hij gaat er niet in mee... Eigenwijs, net als z'n vader!

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Het kan nog steeds dit weekend hoor. :) Wel fijn dat je een richtpunt hebt nu.

15. Vlinder84

Ja haha kan... Ik probeer positief te denken en het zo op te wekken. Het zou toch het allerfijnst zijn als het uit zichzelf zou beginnen natuurlijk.

16. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meis,

Begint nu op te schieten.
    Ik heb ook van die pillen gehad.(ieuw)Hoop voor je dat het voorspoedig mag gaan.Dat heb je wel verdient na al die ellende.

X Mo

(ps:weet je nog een leuk kraamkadootje?)

17. Vlinder84

Hoezo zijn die pillen ieuw? Kunnen die trouwens al wat opwekken of zijn die alleen voor de rijping?

Een kraamcadeautje... Pfff geen idee! Volgens mij heeft meneertje alles al wat zijn hartje kan begeren ;)

18. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb alleen maar pillen gehad bij Tyani.Het inbrengen vond ik ieuw.Ze stoppen ze dicht tegen je bmm en dat is niet altijd fijn.
    Bij mij was het voor zowel de rijping als de weeen opwekken.
    Die gel is minder onprettig.

Maar laten we eerlijk zijn.Inleiden is geen pretje :confused: En bevallen ook niet.Maar je krijgt er een heleboel moois voor terug.

Maarre......weer een daagje dichterbij :D Gaat hard nu!
    Hoe laat moet je in het zh zijn maandag?

19. Vlinder84

Ja ok ja... Dat geeft de burger moed... Tja, ik had me al bedacht dat het niet zo fijn zou zijn dus ik maak me geen illusies van orgasmic births of lotus bevallingen haha. En trouwens, als het echt zo erg was, dan had elke vrouw het wel bij 1 kind gehouden (probeer mezelf moed in te praten dus stoor me daar niet in ;) )

Ik moet maandag eerst om 5 uur bellen (ik laat John bellen kan ik nog ff slapen) en als er plek is moet ik er om half 7 zijn. Half 7 aaaah! Maar dat is dus zodat ze die dag 3 keer een pilletje in kunnen brengen. Maar goed, die kunnen dus ook al de bevalling opwekken. Hoop maar dat dat gebeurt dan, scheelt weer een infuus met oxytocine!

20. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Half 7?? :confused: Shit zeg,zooooo vroeg.En dan eerst nog om 5 uur bellen?Wauw.
    Zal aan je denken hoor!Ben toch al om 6uur eruit :(
    Zou wat zijn als die kleine man op Tyani's verjaardag zijn intrede maakt.Hihi.

Denk wel dat iedereen die hier mee schrijft allemaal hun positieve gedachten naar je uitlaten gaan.Er zijn zoveel mensen die aan je denken dat moet je wel een beetje moed en kracht geven.Toch?
    Iedereen hier zal die hele dag in spanning zitten. :D Is ook niet niks hoor.hihihi.

Dikke kus,Mo
    (en zal je niet meer plagen hoor....)

Deel Deze Pagina