Vlinders februari 2011

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door pally, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pally

    pally Niet meer actief

    Hoi lieve meiden,
    Ik hoop natuurlijk dat er niet veel meiden hier aan deel hoeven te nemen. Maar ik heb een miskraam gehad vandaag... Ben benieuwd of er nog meer zijn deze maand die in deze rot situatie zitten..
    Veel Sterkte in ieder geval & als je zou willen kletsen er over zou ik dat erg gezellig vinden. Liefs
     
  2. minniemouse25

    minniemouse25 VIP lid

    31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik heb ook een vlindertje. (3 nu in totaal) en ik zou uitgeteld zijn op 14 februari.......
     
  3. sannie1981

    sannie1981 Bekend lid

    25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

    Helaas kan ik er ook over mee praten. Voor de 2e keer dit jaar een miskraam. Ik zou eind feb uitgerekend zijn, maar helaas het heeft niet zo mogen zijn.

    Voor iedereen in dit forum; sterkte!!!!!

    groetjes Sannie
     
  4. Nemo81

    Nemo81 Actief lid

    16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Jeetje meiden, de tijd vliegt!

    Wij zouden zelf een januari kindje krijgen, maar het mocht niet zo zijn.
    Ik zie nu dit topic en realiseer mij dat de tijd gewoon doorgaat, februari moeders kunnen hun wondertjes ook al verliezen.

    Ik wens jullie alle kracht toe. Probeer het een plekje te geven door iets symbolisch te doen, een geluksballon oplaten, een sierraad kopen of iets anders.

    Ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn!
     
  5. YellowButterfly

    YellowButterfly Niet meer actief

    Hier zou ik ook op valentijnsdag zijn uitgerekend. 'Gelukkig' ging het bij ons heel snel mis, al bij vijfenhalve week, dus was de klap niet zo groot. Verdrietig blijft het echter altijd; gek he hoe snel je helemaal aan het idee gewend bent en begint te dromen!
     
  6. Salcia

    Salcia Fanatiek lid

    7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ik moet helaas ook zeggen dat ik een vlindertje heb...vorige week bij 7.5 week echo gehoord dat het niet goed is..wacht nu op miskraam...was 16 februari uitgerekend...

    sterkte allemaal
     
  7. aggy

    aggy Bekend lid

    15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    O meid wat vreselijk! Las het bij een ander forum. Je was net zo ver als mij. Meis heel veel sterkte!
     
  8. minniemouse25

    minniemouse25 VIP lid

    31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    pppff en soms heb ik het er nog zo moeilijk mee he. dan zit je te denken: goh ik zou nu bijna 9 weken zijn......of ik zou dit of ik zou dat.....en dan mis je het zwanger zijn zo erg! Heb dit overigens met alledrie de mk's gehad dat dit gevoel een tijdje bleef hangen. Meer mensen ook? Of is het echt iets psychisch van mezelf?

    allemaal een dikke knuffel!
     
  9. Hope35

    Hope35 Lid

    23 feb 2009
    80
    0
    0
    Hallo Allemaal.

    Helaas mag ik me hier ook bij aanmelden.
    Donderdag te horen gekregen dat het hartje niet meer klopte 9weken en 2 dagen oud.
    Zaterdag al het vruchtje verloren het is in een snelvaart allemaal gegaan.
    vrijdag controle echo.
    Zo ben je na 5 jaar eindelijk zwanger en zo ben je het in een paar dagen weer kwijt.
    En toch voel ik me nog steeds zwanger, dit vind ik het ergste van alles, weten dat het er niet meer is maar nog steeds misselijk zijn, opgezette buik hebben en moe moe moe.

    Ik wens jullie allemaal veel sterkte de komende dagen.
    Knuf van mij!
     
  10. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje meiden :(
    heel veel sterkte!
     
  11. Ananas89

    Ananas89 Fanatiek lid

    31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee Meiden,

    Jeetje wat zijn er ook hier alweer veel vlindertjes...
    Wat kan de wereld toch oneerlijk zijn!

    @ Minniemouse: Dat gevoel had ik ook heel erg, en heb ik nog steeds wel ondanks dat ik weer zwanger ben... Steeds denken hoe ver ik anders was geweest, wat ik dan allemaal al wel of niet had gedaan, fantaseren over hoe het dan allemaal zou zijn gelopen. Vorige week hoorde ik een kennis: Ja, ik ben 22 november uitgerekend! Toen lag er weer een knoop in mijn hart... Zelfde dag als dat ik ook uitgerekend zou zijn. Het is en blijft gewoon erg moeilijk! En het is denk ik iets wat ook bij het verwerkingsproces hoort. Maar wel een moeilijk stuk verwerkingsproces...

    Voor alle meiden: Heel veel sterkte gewenst! En ik hoop echt heel erg dat jullie over een tijdje allemaal met positieve berichten weerkeren op het forum!!
     
  12. Salcia

    Salcia Fanatiek lid

    7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hoi meiden, heb maandag mijn mk gehad, met heel erg veel bloedverlies, met spoed naar verloskunde gegaan, zoveel mogelijk bloed en weefsel weggehaald, maar toch curretage gehad smiddags, zat teveel bloed en stolsels en het vruchtje nog in mijn baarmoeder. Voel me nu leeg en extreem moe. Wie had dat ook van jullie, zo vreselijk moe eerste dagen na mk?
     
  13. trishka

    trishka Fanatiek lid

    6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    salcia dikke knuf.. hopelijk voel je je snel weer iets beter..
     
  14. Ananas89

    Ananas89 Fanatiek lid

    31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Salcia: Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd! Ik hoop dat je snel een beetje opknapt.
     
  15. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen , dikke kknuffff
     
  16. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte
     
  17. minniemouse25

    minniemouse25 VIP lid

    31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Op een wolkje o zo hoog
    zit je lekker zacht
    Kijk je naar de regenboog
    de maan die naar je lacht
    Sterretjes blinken om je heen
    de zon verwarmt je huid
    Je bent daarboven niet alleen
    je brengt ons vast vooruit
     
  18. huppel77

    huppel77 Lid

    23 mei 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

    Ook wij hebben een miskraam gehad met 8 weken het zou onze tweede zijn op 19 Februari uitgerekend. Helaas afgelopen maandag gaan vloeien en woensdag erge stuwingen in de middag heeft de gyn het laatste eruit gezogen. Het was geen pretje maar kon het wel hebben. Donderdag as weer afspraak en horen we de uitslagen van het bloed. Het is jammer maar als moeder natuur het zo wil dan helaas kun je er niets aan doen. Voor iedereen heel veel sterkte en hopen dat het snel weer raak mag zijn !!! Wij wachten nog even eerst maar even alles laten geworden !!! Groetjes Huppel
     
  19. pally

    pally Niet meer actief

    Hey Huppel,

    Heel veel sterkte!! 8 wkn is al ver zeg dan ben je al zo gewend aan het idee dat er een kindje komt..
    Doe lekker rustig aan en laat je maar lekker verwennen.
    Nog maals héél veel sterkte!
     
  20. sandra

    sandra Fanatiek lid

    Helaas hier ook hier een vlindertje, na ruim 9 weken zwanger te zijn geweest, ik ben nu heel erg aan het bloeden en af en toe wat kramp en erg veel pijn in mijn rug. Het vruchtje moet er nog uitkomen, en ik ben vooral bang en verdrietig. Wat staat me te wachten.
     

Deel Deze Pagina