Vlinders in je buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kweb, 25 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hallo meiden,

Heb dit bericht gister ook ergens anders op het forum geplaatst, maar niemand reageert helaas, dus probeer het even hier.
    Ik heb sinds gisteravond al zo`n vreemd gevoel in mn buik...het lijkt wel op het gevoel alsof je vlinders in je buik hebt...heel apart. Zijn er vrouwen die dit ook zo ervaren?

Verden nog een vraagje over je bbm. Ik probeer in de gaten te krijgen wanneer die hoog en wanneer die laag zit, maar krijg dat niet echt onder de knie. Als ik gehurkt zit, kan ik met mijn middelvinger mn bbm duidelijk voelen, maar kan niet zeggen of die open of dicht zit, te weinig ervaring denk ik. Toen ik mijn vinger weer naar buiten haalde, zat ie vol met wit slijm.

Is dat een goed teken?
    Alvast bedankt voor de reacties meiden.

Liefs Kweb

2. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Kweb, die vlinders in je buik.. Ik heb van 2 zwangeren gehoord dat zij dit voelden voor hun NOD. Toen het zover was en ze deden een test bleken ze zwanger. Het klinkt dus heel goed.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik had die vlinders ook, maar ben helaas wel ongesteld geworden.
    Dus ik weet het echt niet kweb.

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    temp is vanmorgen 0.2 graden gedaald, dus verwacht mijn ongi elk moment...

wel bedankt voor jullie reacties en een fijne 2e kerstdag

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi kweb,

deze vlinders heb ik ook weleens gevoeld. Om precies te zijn 2x sinds de 11 maanden dat we bezig zijn. Bij mij was het helaas vals alarm.
    Ik hoor dat er genoeg dames zijn die de vlinders voelen en zwanger bleken. Ik hoop voor jou een goed teken!

Liefs Luna

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Haha nou het kan dus links of rechts gaan :+ Ik heb inderdaad ook vlinders in mijn buik, hele lichte kriebels. Ach we shall see!

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    De laatste keer dat ik zwanger was (helaas mk) had ik voor NOD ook kriebels in m'n buik. Heel gek, maar het was bij mij dus wel een goed teken. Succes!

8. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Balen kweb dat je temp is gezakt... aan je vorige cyclus te zien, wordt het voor jou waarschijnlijk ook hoop voor 2009....

9. YellowButterfly

Hoe zit dat trouwens met je bmm? Bij mij zit hij heel laag (mijn man mag even niet in de buurt komen) het is net alsof de boel daar op slot zit zeg maar :oops: Het is onze eerste ronde en ik heb echt geen idee wat normaal is!

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    ik heb me laten vertellen dat als je ongi moet worden je bbm laag komt te zitten zodat alles eruit kan. Tijdens zwangerschap en vruchtbare dagen zit ie hoog...maar de stand kan met de dag veranderen.

Ik heb net ook nog even gevoeld. Met 1 been op de badrand kon ik er niet bij, toen ik hurkte voelde ik um met mijn middelvinger. Toen ik mijn vinger terug trok zat ie vol witte smurrie, maar geen rood of bruin te bekennen....

Heb nog een klein beetje hoop. Heb even gespiekt bij de tempkaartjes van de zwangeren en daar zag ik wel een aantal kaartjes met een daling van 0.2 graad op 11 DPO, heb dus nog een klein beetje hoop...en hou die hoop tot mijn ongi echt doorzet.

11. YellowButterfly

Oke, nou ik help je hopen! Ik zie het wel! Hij zit bij mij nu al een ruim een week laag, ach ik weet het niet, je moet ook je lichaam weer helemaal leren kennen zo he! Bovendien is de BBM volgens mij een bijzonder fenomeen, iedereen zegt wat anders :eek:

Jij succes!

12. luusje

luusje Lid

5 jan 2007
    88
    0
    0
    zoetermeer
    weet je al wat meer ?

13. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    temp is met 0.1 gestegen.....:)

Geen idee welke kant het op gaat... enig idee of je een ovutest als je deze gebruikt als zw. test ook met ochtendurine moet gebruiken of mag dit met elke willekeurige plas?

14. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hup kweb hup!
    klinkt goed allemaal!
    Dat van die ovu-testen kan ik je niet vertellen.

succes!
    liefs ilona

15. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    ovutest was nega...maar als mijn temp morgen niet is gedaald ga ik wel testen....

denk zelf dat ik niet zwanger ben, maar vooralsnog ook geen ongi klachten...

we zullen het morgen zien :)

16. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Kan het niet zo zijn dat het meer kriebels in je buik zijn van de spanning. Net zoals je wel eens hebt als er iets anders leuks/spannends staat te gebeuren. Als je heel graag zwanger wilt worden, dan zijn de laatste dagen voor de NOD toch wel zenuwslopend. Misschien komt daar het gevoel vandaan ....

17. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    zou kunnen, maar heb het maar een dag of 2 gehad ofzo...

18. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Ik heb wel een vreemd gevoel in mijn buik.. zeg maar hele zware vlinders af een toe steekjes en krampjes. Naja een erg vol gevoel.
    ( misschien maar wat minder eten met de feestdagen ;) )
    Maar ik moet nog even tot de nod dus zal het me wel inbeelden. Ik heb zelfs last van mijn borsten.. haha oh de spanning
    Ik hoop voor je dat het zwanger kriebels zijn.. erg he als je lichaam het alleen maar spannender voor je probeert te maken.

19. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Als ik alleen al denk aan de mogelijkheid dat ik zwanger zou kunnen zijn, dan kriebelt mijn hele buik van binnen. Ik heb al die symptomen al tig keer gehad en iedere keer toch weer ongesteld. Dus ik maak me niet meer druk om wat ik allemaal ga voelen deze cyclus. Ik zie het wel als het zo ver is!

20. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    het kan hoor...ik heb de afgelopen maanden ook ervaren dat je nergens meer op kunt vertrouwen. Alleen die vlinders had ik nog niet gevoeld vandaar. Eergister daalde mijn flink en was er van overtuigd dat mijn ongi kwam. Echter de dag er na en vandaag is mijn temp weer met (beide keren) 0.1 graad gestegen. Zit nu dus op 37.0 en morgen mijn ongi. Heb mn urine opgevangen, dus ga zo testen als mannetje wakker wordt....

Deel Deze Pagina