Hoi meiden! Ik gebruik zelf Etos zwanger worden, hier zitten ook dingen in die helpen om je cyclus te onderstenen. Mijn cyclus is gem. 33/34 dagen. Nu ben ik gewoon even benieuwd, wie is bekend met Teunisbloemolie capsules, heeft dit werkelijk een invloed op het korter maken van je cyclus? En mag dit dan evt. samen met de capsules van Etos? Ik kom hierop omdat ik op internet ergens zoiets had gelezen, en ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar evt. ervaringen Bedankt!!
Er zijn de laatste tijd erg veel topics hier over, daar staat ook al e.e.a. tussen aan ervaringen. (gezocht?) Ik gebruik beide mijn cycli lijken korter te worden na een lange van 56 dg. Tja misschien was het zonder ook wel gebeurd. In deze cyclus heb ben ik trouwens overgestap naar tarwekieolmie na de eisprong; schijnt beter te zijn. Als er (hopelijk niet) een nieuw rondje komt begin ik weer met teunisbloemolie.
Ow, nee dat heb ik niet gezien... dan ga ik ook daar eventjes speuren!! Bedankt voor de tip in ieder geval! Ik hoop voor je dat er geen nieuw rondje komt! Succes!