Nu heb ik overduidelijk eiwit-achtig slijm. Maar mijn ovu-test geeft alleen een heeeeeel vaag streepje. Ik dacht dat slijm aangaf dat er ovulatie is, en dan zou ik het op de ovulatietest ook moeten zien toch?? Gisteren was test ook negatief.. Mis ik iets???
Meestal begint het bij mij ook met meer slijmverlies en Paar dagen later een positieve ovulatietest. De dagen voor de positieve test ben ke ook vruchtbaar. Succes met zwanger worden!
Het lijkt me logischer dat het slijm eerder komt ....na je ei heb je er niet meer veel aan. Dus ik denk dat je eisprong eraan komt! Morgen kan je zomaar een knaller hebben.
Thanks voor alle reacties! Klinkt toch wel logisch als ik zo nadenk.... Dan maar alvast aan de klus en hopen op knaltest morgen of overmorgen. Zal nog wel laten weten wanneer ik de knaller heb gevonden
Nou, ik zou nog wat laten weten. Gisteren heb ik pas positieve ovu-test gehad!! Dus dat slijm zei deze keer toch niet zo heel veel blijkbaar....vaag
Nou slijm of niet je hebt een ei hahaha succes! Ikzelf vandaag een knaller dus we lopen samen op hahah