Heel erg bedankt voor je berichtje. Ik ben benieuwd. Ik kan zeker wat met de info die je hebt gegeven, heel interessant en zal laten weten of het klopt tzt
Graag gedaan meiden, ben benieuwd naar de resultaten Voor de dames die inmiddels het geslacht weten, willen jullie de poll invullen of mijn voorspelling klopt?
Beste Vlinder, Wij hebben volgende week woensdag een geslachtsecho, ik zou daarom graag meedoen aan je vragenlijst. Als het niet uitkomt begrijp ik dat ook maar ben zo benieuwd naar je methode!
Dus toch, wow! Heb jij de vragenlijst met je antwoorden nog? Toen mijn laptop crashte ben ik al mijn vragenlijsten kwijt geraakt En die van jou vond ik toch wel heel boeiend! Morgenavond tussen 20:00-21:00 kunnen jullie weer een pm sturen. LET OP: - je stuurt mij een pm met daarin de mededeling dat je mee wil doen. Vervolgens stuur ik de vragenlijst naar je op. Die vul je in en stuur je terug. Daarna krijg je binnen een paar dagen mijn voorspelling terug. Ik krijg altijd heeeel veel berichtjes, dus ik ga niet pp bevestigen of ik je bericht heb ontvangen, je ziet vanzelf mijn pb verschijnen Ik pendel niet, ik kan dus ook geen maand oid noemen, ik voorspel enkel het geslacht op basis van de antwoorden die jij geeft. De vragenlijst heb ik opgesteld obv mijn onderzoek naar geslacht. Ik kan ook advies geven om je kans op een zoon of dochter te vergroten, meld dit dan even aan het einde van de vragenlijst. Het maakt voor de voorspelling niet uit of je al zwanger bent of niet!
Mijn inbox zit bomvol, dus ben nu alles aan het opruimen zodat ik over een uur genoeg ruimte heb voor jullie aanvragen