Ships te laat had meldingen ingeschakeld bij nieuwe berichten maar is niet door gekomen.. kreeg geen mail.. Nu maar hopen dat ik binnenkort weer maar pm'en.. #baalmomentje
Ohnee ik ben het dus echt helemaal vergeten. Dom, dom, dom. Goede les om volgende keer inderdaad even een alarm te zetten. Het is maar goed dat mijn hoofd vast zit, anders zou ik die zelfs vergeten.
Een paar pagina's terug, helaas kan ik de OP niet aanpassen, anders had ik het daar in gezet. Een deel heeft de vragenlijsten ontvangen. De rest krijgt het morgen! Trusten!
Als het goed is heeft iedereen nu een reactie ontvangen. Willen jullie, wanneer het geslacht bevestigd is, de poll invullen aub?
Bedoel je dat iedereen een reactie heeft met of er meer kans op jongen/meisje is? Ik heb dat namelijk nog niet
He das gek, ik zie je er ook niet tussen staan in mijn inbox. Had je de vragenlijst ingevuld? Kun je die nog een keer naar mij sturen?
Als je een bericht opent om een reactie te versturen, dan even omlaag scrollen. Daar zie je 'abonnement op onderwerp' daar kun je een notificatietype invullen. Voorlopig heb ik geen tijd ivm kerstvakantie, maar in het nieuwe jaar komt er vast weer snel een ronde
Even een verzoekje aan de dames die ik een voorspelling heb gegeven en die inmiddels weten wat het geslacht is van hun kindje: willen jullie aub de poll invullen?