Het is misschien een rare vraag... Op 2 oktober dit jaar is mijn dochtertje van 2,5 maand oud overleden, ik zit nog met een aantal vragen en zou graag met iemand in contact komen die conctact kan maken met overledene. Op internet kan ik niet veel vinden van betrouwbare mensen die dit kunnen, is er hier iemand die daar ervaring mee heeft of iemand weet die betrouwbaar is????
Gecondoleerd met het verlies van je dochtertje en heel veel sterkte! Ik ben eens bij een paranormaal genezer geweest die aan de hand van foto's van mijn ouders contact met ze kon maken. Ik weet niet waar je ergens woont anders zou ik je aan haar adres (in Brabant) kunnen helpen en anders even op google zoeken naar paranormaal genezer / paranormaal geneeswijze. Ze vertelde toen wel dat mensen die nog niet zo lang overleden zijn soms nog geen contact kunnen maken dus heb niet te veel hoop dat het meteen gaat lukken en blijf volhouden! Ik hoop dat je snel antwoord kunt krijgen op je vragen!
sorry ik zie net dat het 2 oktober van dit jaar is.... net wat citroentje al zegt, dat heb ik ook gehoord, dat als het heel kort geleden is het soms moeilijk is om contact te krijgen... wat vreselijk dat je dit als moeder moet meemaken.... het lijkt me ondragelijk... mocht je toch geinteresseerd zijn in een adres, ik weet iemand in omgeving groningen... heel veel sterkte... *knuffel*
ik weet misschien Iemand die het voor je wil proberen aangezien het kort geleden is pb maar als je het wil is omgeving utrecht
hier ken ik iemand die in kop van noord holland woont. s erg goed. pb maar als je interesse hebt. En sterkte met je verlies, lijkt me ontzettend moeilijk en kan me goed voorstellen dat je het hierin gaat zoeken. Hopelijk vind je wat je zoekt.
Bedankt voor alle lieve reaktie's, ik woon zelf in arnhem en wil best wel een eindje rijden, als ik weet dat ik goed terecht kom dan maakt me dat niks uit. Ik wist niet dat als het nog maar zo kort geleden je geen contact kunt krijgen, misschien is het verstandig als ik diegene bel om dit te vragen en zien wanneer ik wel dit zou kunnen doen. Brabant en Groningen zijn wel erg ver weg voor mij, misschien kent iemand iets wat dichterbij arnhem??
Allereerst gecondoleerd met je verlies. Het klopt inderdaad dat de meeste overledenen pas goed op te roepen zijn na ongeveer 6/7 maanden. Ik ken alleen iemand in Brabant die contact kan leggen met overledenen, maar aangezien ze in Gelderland werkt kan ze misschien ook aan huis komen. Laat maar weten als je interesse hebt in haar telefoonnummer.
Gecondoleerd meis, jeetje wat vreselijk! Maar contact met overledenen kan pas als ze een jaar dood zijn. Ik had hele goed ervaringen met peter van der hurk. Kost wel 150 euro voor een uur maar ik heb met open mond gezeten wat hij allemaal in detail over de ziekte van mn ouders kon vertellen. Verbazingewekkend. Ik heb zijn telefoonnummer nog. ALs je interesse hebt mag je me pben voor zn nummer
hoezo kan het pas als ze een jaar dood zijn....derek olgilvie kan ok met mensen praten die nog niet lang zijn overleden hoor...