Hey Meiden. Misschien weten de meeste van jullie al dat dit bestaat,maar kwam net toevallig op een site terecht waar je je vlindertje door kan laten fladderen. Je kunt een vlinder uitzoeken, gegevens invoeren en dan komt hij bij de andere vlinderkindjes. Vind het een mooi idee. Groetjes kaatje85
Heej meis, dat is zeker een mooi idee,onze Merel* fladdert er al een hele tijd in rond,bij de rest van de vlinderkindjes! Toch fijn dat je het ons ff laat weten.. Dank je wel! Liefs Dais.. -x-
Jep hier ook een vlinder in de vlindertuin, mijn dochter vliegt op dezelfde pagina als merel*... klinkt gek maar vind ik een fijn idee
Hey Rach,ik vind dit niet raar klinken hoor,het heeft wel iets vind ik,wij ''kennen'' elkaar via deze site en onze kindjes kennen elkaar blijkbaar ook,hihi.... Ik denk dat ze samen veel plezier hebben.. Liefs Dais.. -x-
Ja, ik heb zo'n idee van 'oh gelukkig ze kent tenminste iemand'. Ze hebben vast veel plezier saampies... ps. heb je gezien dat jouw lieve merel* paar keer tot mooiste/liefste baby van de site is betiteld?
Dank je voor de tip,ik kom bijna nooit in de lounge vandaar... Ik vind dit zeker een compliment,en ben supertrots op ons meissie! Weet je op zo'n moment ga ik haar weer verschrikkelijk missen -x-
hoi daisy ik ben 1 van die meiden die op jou meisje had gestemd zij blijft me gewoon bij ze is echt een prachtige meid zoo perfect en klein het was niet om je verdrietig te maken alle kinderen in de vlindertuin hebben een stukje van mijn hart ben daar altijd heel gevoelig voor de vlindertuin vind ik een hele mooie plek voor de vlinders en mooi om te lezen dat er een aantal bij elkaar zijn hebben ze toch nog iemand leren kennen via deze site groetjes nathalie
Hi Nat, je maakt me niet verdrietig hoor, dat doet me ook erg goed hoor,ik ben zo trots op ons meissie.. Ik had gezien dat jij er 1 van was,dank je wel! Hoe gaat het met jou? Liefs Dais.. -x- Ps ik ben nu ff weg,babyboom kijken.... Misschien tot zo.. -x-
hoi daisy ja hier gaat het goed begin wel steeds zenuwachtiger te worden voor de 20 weken echo omdat die bij mij uitgebreider gaat worden vanwege bloedverlies en laag/voorliggende placenta maar hoop dat alles goed blijft gaan bedankt ben zeker trots op mijn 4 meiden hoe ondeugend ze soms ook zijn hoor dikke knuffel nathalie
Hi Nat, en wanneer krijg je de 20 weken echo? Altijd spannend tuurlijk,iig heel veel succes en ik hoop van harte dat alles goed is met jullie beebje! Hou je me op de hoogte? Liefs Dais.. -x-
hoi daisy woensdag om 10 over 4 heb ik die afspraak lekkere tijd maar ja ben wel heel zenuwachtig eerst niet maar nu de day dichterbij komt toch wel ik hou je zeker op de hoogte hoop ook te kunnen zien wat het is die dag groetjes nathalie
Hey meiden, ik heb afgelopen week ook een vlindertje voor Lindy* gemaakt, maar krijg je bericht wanneer je vlindertje in de tuin is? Ik kreeg de melding dat ze de eerst volgende vrijdag geplaats zou worden maar heb nog niks gehoord.
Miran, inderdaad bij mij hetzelfde. Ik heb vorige week ook een vlinder geplaatst, maar nog altijd niks vernomen!? Vreemd! Ik ga er eens achteraan en laat het je weten.