meiden het kan idd even duren voordat je vlindertje er staat je krijgt een mail met de info dat hij geplaatst is en de link onder welke pagina dat hij staat ik kreeg hem bijna 2 weken na aanmelding pas..
Wat typisch, omdat in de intro staat dat het eerstvolgende vrijdag is. Maar bedankt voor je bericht Marlboro!
ja raar he dat ze dan zeggen de eerst volgende vrijdag maar ach ze hebben het helaas best druk als je ziet dat er meer dan 105 pagina's zijn
Hoi Miran, zie inhoud mail: Beste Mariëlla, Heel erg verdrietig dat jullie zwangerschap op deze manier is afgelopen. Helaas is er enige vertraging in het plaatsen van de vlindertjes ontstaan. Onze excuses hiervoor. Zojuist ontvingen wij van het Vlindertuin team het bericht dat de aanvragen op donderdag 15 november jl. zijn ontvangen en dat de vlindertjes voor Niels en Lindy vrijdag a.s. geplaatst zullen worden. Wij wensen jullie heel veel sterkte de komende tijd. Met vriendelijke groeten, Christi Stam Ledenservice Kindje op Komst
ik heb mijn vlindertje woensdag opgegeven en het staat er nu al bij.. ook al was het nog zo klein (11 weken) het geeft een goed gevoel om een vlindertje te hebben geplaats.. mischien een beetje raar maar toch een soort van verwerking ofzo.. want ik wilde na de operatie het vruchtje/embryo graag zien maar dat mocht niet van de gyn.. voor alle vlindertjes groot of klein ik ben blij dat er zon plekje als de vlindertuin mag zijn.. liefs evi
Bij elkaar in de buurt dus. Over vlindertuin gesproken. Ik heb hier thuis een vlindertuintje gemaakt. Telkens als het seizoen verandert, verander ik de tuin ook een beetje. Ik zal straks eens een foto ervan plaatsen. Ik kan er zo lekker veel gevoel en emotie in kwijt...
wat een leuk idee zeg die vlindertuin die je zelf thuis hebt gemaakt.. ziet er echt mooi uit.. fijn dat je daar je emoties in kwijt kan. liefs evi
Ons kindje fladdert ook in die tuin, maar dan in tuin 104. Lekker dicht bij elkaar... Heerlijk idee vind ik dat! Liefs, Josien
mijn kindje is nu ook bij de andere vlindertjes veel plezier lief jongetje van mama. ik mis je zoveel je bent vooral altijd in mijn hart en ik zie je in het hiernamaals, wacht op mij kleine engel