Morgen vertrekken wij naar Burgh-Haamstede in Zeeland om nog even lekker samen te genieten. Het was de bedoeling om lekker over het strand te gaan wandelen, maar helaas denkt Piet Paulusma daar blijkbaar anders over, want als ik de weerberichten moet geloven blijft het vanaf morgenmiddag continu regenen Zijn er hier dames die in Zeeland wonen en nog iets leuks weten in of in de omgeving van Burgh-Haamstede waar we heen kunnen als het écht blijft regenen morgenmiddag?
lekker zwemmen bij port zee lande? of de roompot? zijn binnenzwembaden natuurlijk.. je hebt in middelburg toch ook iets leuks? iets overdeks met een piratenschip? en vissen enzo? sorry meer weet ik ook niet.. en er maar een paar keer op vakantie geweest...
Je kunt een beetje gaan winkelen of rondkijken in Goes/Zierikzee of Middelburg? Naar de film in Goes (Merral bioscoop is erg leuk ). Je kunt natuurlijk ook in het bos gaan wandelen als het niet al te hard regent, dan wordt je minder nat Zit je in een vakantiepark in Burgh Haamstede? Veel plezier in elk geval, Schouwen Duiveland is heel mooi!
Ik zit nu nog op mijn werk in Zuid-Holland, maar hier regent het al en als ik buienradar moet geloven blijft het verder heel de dag regenen, ook in Zeeland Misschien hebben ze bij het hotel nog wel ideetjes.. Iig bedankt dames!
nou eh.... ik vond t geen reet aan! had een huisje gehuurt bij landal... en moest gewoon nog een uur lopen naar het strand!! vooral deze tijd zijn alle toegangswegen door de duinen afgesloten...
ben vorige week nog naar het bos van burg haamstede geweest..wat mooi daarzo..daar ga ik zeker vaker naar toe om te wandelen!