Hallo, Ik weet het ff niet meer en hoop dat iemand mij een zetje kan geven in welke richting dan ook. 4 Okt had in mijn NOD, nu is het inmiddels 15 okt en nog steeds geen teken van ONGI... Ik de week na de eisprong wel een vreemd gevoel in mijn buik gehad maar is nu weg en voel ik helemaal niets. Ik heb vrijdag 5 okt getest en die was negatief (DA eigenmerk test en 's middags na 5 mokken thee), 6 okt ben ik op vakantie gegaan en heb daar op 9 okt nog een test gedaan met ochtendurine en wat denk je... negatief... Ik vanaf het moment dat ik de pil de deur uit heb gedaan een regelmatige cyclus van 29 dagen gehad en moet je nu kijken naar mijn banner...... Moet ik het nou maar uit mijn hoofd zetten of nog maar een keertje een test wagen en zoja welk test dan...... offff moet ik naar de ha? Zo ja, kan hij wat doen dan.... Pff haal echt teveel spoken in mijn hoofd.... Liefs Bianca Edit mod: het is niet toegestaan een onduidelijke titel als HELP te gebruiken. Hier graag op letten.
Hoi Bianca ik denk dat t ook scheelt wanneer je gestopt bent met de pil? Anders ben je aan t ontpillen. En idd bijvoorbeeld morgen nog n x testen, is deze weer negatief, dan naar de HA. Succes!
Hoi ben je al lang gestopt met de pil? Als dit niet het geval is zou het best nog wel eens met ontpillen te maken hebben. gr mayo
In juli ben ik gestopt... dit is voor mij dus ronde 3. Ik heb gelezen dat sommige meiden een test via internet bestellen, zijn dit betere of maakt het allemaal niets uit?
Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit. alleen romed testen hoor je slechte verhalen over. de testen van de site zijn ook wel goed. Sommige mensen testen pas erg laat positief, dus wie weet....... succes gr mayo
Zou morgen ochtend een testje wagen en anders einde van de week...als je nog niets weet naar de huisarts...die kan eventueel een bloed test doen om te kijken of in je bloed al HCG hormoon zit...misschien maak je weinig hcg aan suc6
Ok, bedankt allemaal, ik ga vanmiddag nog maar een test halen en dan morgen (ochtend) testen.... pff ben benieuwd! Als het nodig is zal ik idd de ha even bellen, is het niet erg dan als een vrouw te weinig HCG aanmaakt?