vloeien bijna 6 weken na de bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Maria0, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Hallo..
    Ik heb een vraag, ik ben bijna 6 weken geleden bevallen van een gezonde dochter , maar nu vloei k nog steeds eergisteren was het minder en sinds vanmiddag 4 uur vloei ik heel erg , het loopt me gewoon langs de benen alsware .. ben net terug van de artsenpost die heeft alles na gekeken HB bloeddruk temperatuur en het vloeien , mijn HB was goed want anders moest ik direct door naar de gynaecoloog .. nu moet ik dus morgen me huisarts bellen en naar het ziekenhuis voor een echo misschien is er wat blijven zitten .. ik heb 3 weken geleden al een keer antibiotica gehad omdat ze dachten aan een ontsteking maar dit heeft dus niks geholpen want heb nog steeds buikpijn en dus bloedverlies .. heeft iemand hier ervaring mee? en wat hebben ze toen gedaan ben nu best wel bang
    Liefs Maria

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ik heb 6 weken gevloeid.
    De ene dag dacht ik er vanaf te zijn maar de volgende dag werd het dan toch weer meer

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb 11 weken aan 1 stuk gevloeid maar wat jij beschrijft lijkt me iets anders. als het ineens heel erg is. ik vloei nog steeds heel vaak, maar bij mij zijn er in mijn zwangerschap vleesbomen onstaan die dat veroorzaken. zoals jij het zegt klinkt het alsof er inderdaad iets achtergebleven is een echo kan dat inderdaad uitwijzen.

4. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik heb ook zo lang gevloeid.
    Bij controle met echo bleek dat er nog een stukje placenta zat wat na de ks was blijven zitten.

Ik moest gelijk de dag erna terug komen voor een nacurretage (onder algehele narcose).
    Daarna nog 2 weekjes gevloeid, maar daarna was het ook helemaal over.

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik heb ook bijna 9 weken gevloeid.. dan was het een paar dagen bijna weg rond de 6 weken en ineens uit het niets begon het weer te lopen.. volgens mij heel normaal hoor .... ik zou je niet al te veel zorgen maken!! je lichaam heeft zo'n opdonder gehad van die bevalling!!!

sterkte!

liefs Muis

6. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb ook 6 weken gevloeid hoor. sommige dagen niets/nauwelijks, en sommige dagen echt wel veel. Na ongeveer 6-7 weken was het over.

Deel Deze Pagina