Tests negatief, toch zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Judith34, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judith34

Judith34 Lid

18 jan 2007
    10
    0
    0
    Vandaag ben ik 18 dagen overtijd (ELM 2-12-06). Ik heb al twee weken last van buik- en rugpijn en ben erg moe, heb regelmatig hoofdpijn en heb een zeer kort lontje. Mijn vaginale uitscheiding is erg toegenomen(helder/doorschijnend, reuk- en kleurloos, plakkerig).
    Ik heb de afgelopen 2 weken diverse thuistests gedaan, deze waren echter allemaal negatief. Ook de bloedtest in het ziekenhuis was negatief (Hcg van 1, bloed afgenomen na 11 dagen overtijd).
    Ik begrijp niet wat er met me aan de hand is; ik heb diverse zwangerschapsverschijnselen, ben ernstig overtijd, maar de tests zijn allemaal negatief. Kan ik toch zwanger zijn?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Esther,

als je test negatief is ben je niet zwanger, het kan zijn dat je te vroeg hebt getest maar dat lijkt me bij jou niet het geval als je al 18 dagen overtijd bent.
    Dat je wel allerlei klachten hebt zegt niet zoveel, we zien dat vaak bij vrouwen die graag zwanger willen worden, dat je zwangerschapskwaaltjes hebt en dat de ongestelheid wegblijft, terwijl je dus niet zwanger bent. Heel vervelend, maar niets aan te doen. Gedludig wachten op de ongesteldheid. Sterkte.

Mirjam

Deel Deze Pagina