Vloeien gestopt maar begint weer?

Discussie in 'Miskraam' gestart door sprits, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hoi meiden,

Ik heb vorige week mijn 2e mk gehad. het begon woensdag met licht bruin verlies en donderdagavond werd dat rood. Vrijdag fors bloedverlies en heftige krampen en vruchtzakje verloren.
    Afgelopen maandag was het vloeien al zo goed als over.
    Gisteren een controle echo gehad en bmslijmvlies was dun, dus "schoon". Dat verklaard waarom je niet meer vloeit, aldus de gyn.
    Vanmiddag kreeg ik echter weer buikpijn en daarnet is het vloeien weer begonnen. Nog niet heel fors, maar toch.
    Is dit normaal?

Liefs sprits.

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik weet niet of het iets is, maar ik zou de gyn even bellen. Ik heb maandag telefonisch contact met de vk gehad, hadden we afgesproken en was vrijdag gestopt met vloeien. Ze gaf ook duidelijk aan, als ik buikpijn kreeg of dat het vloeien weer begon, ik terug moest komen.

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hoi,

bedankt voor je reactie.
    Ik heb idd even contact gehad en moet het even aan zien.
    Mocht het erger worden moet ik weer bellen.
    Ik heb ook voor maandag een gesprek met de HA gepland, want mijn gyn maakt zich niet zo druk over mijn eerste zwangerschap en mijn miskramen. Mss wil de HA me verder helpen met eventuele onderzoeken. Dan heb ik het gevoel dat ik er wat aan doe.

Gr. Sprits

4. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is heel normaal hoor. Ik heb ook een vroege miskraam gehad en een bevriende verloskundige vertelde me dat het vloeien na een paar dagen kan stoppen maar vervolgens ook weer kan beginnen. Dit kan wel een paar weken aanhouden hoor. Dus ik zou me echt niet druk maken.

5. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83

Deel Deze Pagina