Vloeien leek over te zijn, maar neemt nu weer toe

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Lonit27, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Hoi meiden,

De titel zegt het al: ongeveer drie weken na de keizersnede vloeide ik nauwelijks meer. Ik heb zelfs twee dagen niet gevloeid en was daar helemaal mee in mijn sas, want ik dacht dat ik er vanaf was. Nou, niet dus :( Kort daarna begon het weer, zelfs nog behoorlijk heftig ook! Ik weet dat ik nog binnen de zes weken na de bevalling zit en waarschijnlijk nog wat geduld moet hebben. Maar ik vind het zo raar dat ik nauwelijks nog vloeide en ineens weer behoorlijk veel en helderrood. Is dit normaal? Ik ben benieuwd of dit herkenbaar is.

Liefs,
    Lonit

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ben je niet gewoon weer ongesteld?

3. Ik heb precies het zelfde na mijn keizersnede.Vanaf het begin vloei ik weinig en dan een dag of 3 a 4 niks en dan op eens vloei ik heel veel.
    Ik heb een echo gehad omdat het bij mij samen met veel buikpijn gaat.Helaas kunnen ze niks vinden en krijg over 2 weken weer een echo en als de klachten er dan nog zijn willen ze met een kleine camera in mijn baarmoeder gaan kijken.
    Als je het niet vertrouwd dan gewoon aan de bel trekken bij de huisarts.

4. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Ik heb inderdaad even gedacht dat ik misschien weer ongesteld ben, maar dat is volgens mij niet het geval. Daarvoor duurt het nu al te lang en bovendien heb ik geen krampen, alleen maar veel en helderrood bloed zonder stolseltjes e.d.

Vlindertje, wat vervelend dat jij dit ook hebt en er zo'n pijn van hebt. Ik voel de wond wel trekken (voorheen nauwelijks) en heb de laatste dagen wel een beurs gevoel aan de oppervlakte van mijn buik. Misschien ben ik toch iets te overmoedig geweest met lopen en het huishouden e.d. Ik kijk het nog heel even aan, maar ga binnenkort denk ik even de huisarts bellen. Vind het toch een beetje raar.

5. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik zou ook denken aan ongesteld... Mijn eerste menstruatie na de bevalling kwam heel snel en zonder krampen. De menstruaties daarop kwamen de krampen langzaam aan weer terug.....

6. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Je bent niet ineens veel actiever geworden? Het vloeien kan namelijk weer toenemen als je actiever word.

7. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw
    het is heel normaal. in het ziekenhuis zeiden ze tegen mij dat het soms gewoon 2 dagen weg kan zijn en dan ineens extreem kan terug komen!
    wacht even af tot na de zes weken!

8. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Hoi meiden, dank voor jullie reacties. Ik denk dat het vloeien inderdaad in 'fases' komt o.i.d. Inmiddels is het weer iets van drie dagen weggeweest en kwam het gisteren weer terug. Gelukkig wel minder dan de vorige keer. Hopelijk is het volgende week over. Fingers crossed! :)

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb bijna 2,5 maand non stop gevloeid :O
    Nou ja eerst vloeien 5 weken... Daarna meteen ongesteld (overigens had ik ook niet echt krampen ofzo) maar dat duurde ook 3 weken, toen werd ik ongesteld door de pil strip duurde ook meer dan een week en nu verlies ik al weer eventjes geen bloed meer en moet ik van het weekend weer ongesteld worden nou ja een stopweek dan...

Deel Deze Pagina