hallo! Ik heb even een vraagje, ik ben sinds oktober gestopt met de pil, daarna ben ik na 28 dagen met de pil gewoon ongesteld geworden, en daarna 1 x na 40 dagen en toen 2 x na 35 dagen. Nu zit ik al op een cyclus van 47 dagen ben dus nog steeds niet ongesteld maar vanochtend een zwtest gedaan en die was weer negatief! Ik weet nu niet meer zo goed wat ik moet doen!? Duurt me cycles nu opeeenss veeeel langer of ben ik mischien toch zwanger maar geeft de zwtest aan van niet.. IK heb wel al 2 weken een soort ongi pijn, ook heb ik erg gevoelige tepels, rugpijn, vermoeidheid, en af en toe misselijk! Ik hoop dat jullie mij een advies kunnen geven wat ik kan doen, wordt hier zo onzeker en moe van! Al vast bedankt; groeten, tamara
hOi tamara, Je cycles is nog aan het wennen dat eht nu niet meer vanuit de pil komt maar vanuit je eigen lichaam. Daarom kan je cycles heel onregelmatig zijn. Het kan zijn dat je net wat te vroeg hebt getest maar het kan ook zijn dat je deze keer in je langste cycles ooit zit. Je kan ook altijd naa rje huisarts gaan voor advies. Imke