Hoi Vijf weken geleden ben ik bevallen. Ik vloei nog steeds. Na drie weken was het bijna over. Had aan een inlegkruisje zat genoeg. Maar daarna begon het weer en had ik echt weer maandverband nodig! Hoe was dat bij jullie. En hoelang mag je eigenlijk vloeien? En als je te lang vloeit, moet je dan een inwendig onderzoek ofzo? Jakkie ben er zo zat van!
ik heb 6 weken gevloeid ergens en na twee weken was ik weer ongesteld... en toen meteen weer na 28 dagen...
Dan moet ik dus nog een week....zucht. En ben nu ook door mn strip van de pil heen. Komt dat dan ook nog gelijk op gang?
ik dacht ook dat het na 4 weken over was... daarna weer een week helderrood bloedverlies?! Menstruatie lijkt me onwaarschijnlijk, ik geef borstvoeding. Maar nu is het gelukkig zo goed als over.
Mijn bevalling is morgen 7 weken geleden en ik vloei nog steeds, heel weinig maar toch....... Vorige week zei mijn VK dat het wel 8 weken kon duren.
Hihi dacht even dat er stond 'Vloeken na de bevalling'.... Ja bij mij was het ook zo'n 6 weken volgens mij. Af en aan, en uiteindelijk steeds minder. Maar irritant he? Ik was zo klaar met al dat maandverband op het laatst...
Bij mij is het morgen 4weken geleden, tot 3weken echt nog gevloeid en nu kan het met inlegkruisje. ben nog niet weer met de pil begonnen....mijn ha en vk zeiden dat het 6weken kon duren.
Ik heb maar 2 weken gevloeid en ben nu nog steeds aan ´t wachten op mijn 1e ongesteldheid. Heb 2 weken terug wel 2 dagen paar druppels bloed verloren, maar dat mag je volgens mij geen ongesteldheid noemen. Ik wacht nog even rustig af...
ik verlies misschien 2 druppen bloed op een dag, kun je dat dan nog vloeien noemen? Me vriend zit de weken af te tellen haha
Ik vloei ook nog steeds een beetje. Ik had ook gehoopt er sneller af te zijn. Ik heb gelukkig maar een week heel erg gevloeid. Voor m'n gevoel liters. En daarna kon ik het haast met een inlegkruisje af, maar het wil maar niet stoppen... Wat een ellende!
Bij mij duurde het 7 weken voor het echt gestopt was. Soms een paar dagen minder en bruinig, daarna ineens weer helderrood. Na 7 weken echt gestopt, na 3 maanden voor het eerst ongesteld. (ik geef volledig BV, bij FV-mama's komt dat vaak al wat sneller weer op gang)