De eerste dagen na de bevalling heb ik flink gevloeid. Na een paar dagen werd dit minder en gisteren was het echt nog heel weinig. Sinds vanochtend verlies ik echter ineens weer meer / veel bloed. Weet iemand of dit normaal is.
ja dit is normaal. Doordat je weer meer gaat doen omdat je je beter voelt, ga je weer meer vloeien. Is heel normaal
Maar moet je dan gewoon doorgaan met dingen blijven doen, of moet je stoppen totdat het vloeien weggaat (dus minder gaan doen zeg maar)?
nee je kan gewoon lekker doen wat je wilt. ik heb totaal 4,5 weken gevloeid en ben er nu net 2 dagen vanaf! bij mij was het ook steeds dat ik dacht "nou is het weg" en de dag erna werd het weer meer. of ik verloor opeens nog een bloedprop en daarna werd het vloeien ook weer meer. tot 6 weken na de bevalling vloeien is de normaalste zaak. hoop dat het alleen niet bij jullie zo lang zal blijve. ik vermoed dat ik zelfs vorige week me eisprong heb gehad dus zou kunnen dat ik volgende week alweer ongi word.. bah moet er echt niet aan denken! was zo lekker 9 maanden niets haha.