tanpon

Discussion in 'Na de bevalling' started by music4life, Jan 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

hallo mag je een tanpon in als je nog vloeit? ik gebruik nu al 6 weken maandverband ,,vind ik persoonlijk niet fijn,,, :)

2. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    He,
    volgens mij niet. Zolang je vloeit is je baarmoederwond nog open. En als je een tampon gebruikt heb je meer kans op bacteriën en dus ontstekingen. Nog even afzien...

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Tip: ik heb ook altijd waanzinnig hekel aan maandverband gehad... maar kotex die ik na het kraamverband heb gebruikt vond ik wel fijn aanvoelen ;)

trouwens bij de 1e menstruatie straks kan je ook beter maandverband gebruiken

4. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep helemaal mee eens, het HOORT naar buiten te gaan en niet binnen te blijven denk ik dan maar, maar zoiezo omdat alles nog niet is genezen is dat nog niet slim, ik weet niet of je het al geprobeerd hebt maar lijkt me ook echt niet prettig aanvoelen eerlijk gezegd... (maarja je hebt ook mensen genoeg die na 3 dagen weer vrijen dus wie weet is dat niet zo hihi)

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Ik heb het indertijd gevraagd aan mijn kraamhulp en nee, eerst helemaal uitgevloeid zijn. Het moet er inderdaad uit. Toch maar kraam of maandverband. Ach, het is niet zo lang.

Share This Page