Hallo, Ik heb een vraag of eigenlijk hoop ik dat jullie mij kunnen gerust stellen Ik heb in januari 2011 een miskraam gehad en 3 augustus 2011 de eerste keer moest het met pillen de laatste keer kwam het er van zelf er uit. ik schrik van ieder pijntje of bloeding en soms leeft de angst in mij dat het steeds met de aanleg periode fout gaat daar bij weet ik ook niet zeker of er nog een 3e miskraam is geweest. Ik heb voor al nu last van mijn zij af en toe en mijn onder rug. ik heb ook last van wat slijm en bloed verlies? wat raden jullie mij aan zo dat ik die angst los kan laten want het houd mij heel erg bezig. en ik wil niet steeds bij elke zwangerschap denken het gaat mis of o ik heb daar pijn en ik verlies weer bloed. Hebben jullie verder nog tips voor als het wel fout mocht gaan steeds bij de aanleg procedure van de zwangerschap. zou ik dan in aanmerking komen van een speciaal medisch traject of zo iets voor medicijne of ivf waar door het misschien wel zou lukken ?? Groeten Marissa die op dit moment heel erg onzeker is
hoi ik snap je onzekerheid en angst. Een beetje bloed en slijmverlies betekent nog niet dat het weer fout gaat. Je hebt nog heel veel kans dat het nu wel goed blijft gaan. Mocht het onverhoopt toch mis gaan dan heb je inderdaad recht op een medisch onderzoek. Veel sterkte en als je vragen hebt weet je ons te vinden! Mirjam