Vier weken geleden heb ik een miskraam gehad (opgewekt met medicijnen) en sindsdien heb ik gevloeid. De eerste paar dagen veel, maar het werd steeds minder. Maar sinds woensdag heb ik last van enorm veel bloedverlies, zo erg soms dat ik moet rennen naar de wc wil ik niet mijn hele broek vol bloed hebben. Zou dit gewoon weer mijn menstruatie zijn (maar dan heviger) of zal het nog steeds van de miskraam komen? En zijn er meer vrouwen met soortgelijke verhalen?
Lieve Vera, Ik denk dat het je gewone 1e ongi na de mk is. Ik ken het maar al te goed, vandaag is mijn 4e Ongi na de mk en de vierde keer dat het echt heel hevig is. Ook ik stroom gewoon leeg! Als ik een tijdje heb gezeten en dan weer opst, kan ik meteen door naar de WC. Als ik weg moet, doe ik tampon+ultra verband in. Ik denk dat het komt omdat na de mk alles "schoon" is gemaakt. Wel is het na 3 a 4 dagen ook ineens weer weg, zonder dat het minder is geweest. Het is erg lastig, je voelt je niet prettig en fris.Heel veel sterkte ermee en ik hoop dat je snel weer in verwachting mag raken Groetjes Minka
mijn eerste menstruatie naar me miskraam was ook heel hevig maar ook zeer pijnlijk. als jij nog helemaal niet bent gestopt met vloeien tussendoor zou ik als ik jou was toch ff laten kijken door een gyn, misschien is je baarmoeder nog niet helemaal schoon en dit kunnen ze zien via een echo. ik moest na me curetage bellen als ik last kreeg van hevig bloedverlies maar gelukkig was het vloeien naar 2 wk over.
Ik heb een echo gehad twee dagen na mijn miskraam. De gyn zei toen dat mijn baarmoeder wel schoon was, alleen nog wat bloedstolsels.
dat hoef je je geen zorgen te maken. waarschijnlijk is je lichaam nog steeds een beetje van slag en is dit dan toch je eerste menstruatie.
ik had ook hetzelfde Veraatje, na mn miskraam is het bloeden niet gestopt en plots in maart werd het heel hevig, dus ik ben er vanuit gegaan dat dat mn gewone ongi weer was, daarna bleef het steeds wisselen dat ik dacht oh het is over en de andere dag weer bloed, ik kan er niks van op aan, nu in april heb ik weer mn ongi gehad en de laatste afgelopen dagen lijkt het alsof het nu wel weg gaat, maar het is afwachten ik denk dathet wel normaal is, het is alleen wel vervelend dat je geen idee hebt wat je lichaam nu aan het doen is liefs,