ben vorige mnd met clomid gestart, en vandaag moest ik naar de gyne, en ze zag dat mijn slijmvlies verdikt was 20mm, nu zei ze dat het kon wijze op een bevruchting, ik heb bloed moeten laten trekken en maandagochtend moet ik terug. iemand ook al zo iets meegemaakt en was je zwanger of niet?
Hey, Ik ben ook aan de clomid, en ook dik slijmvlies. Bij mij is het geen bevruchting maar dit kwam door de clomid. Hopelijk is het bij jou wel een bevruchting Grts
Ik heb altijd ik slijmvlies, zo erg dan mijn vorige gyn bijna maandelijks aan een prille zwangerschap dacht. Heb ook een paar keer bloed moeten prikken, maar was niet zwanger. Hoop voor jou dat je wel zwanger bent!
oh dus het zou door de clomid kunne komen? nu ik hoop ni meer op een zwangerschap dus ben nog niet aan het juichen. heb nu wel sinds vandaag ook zo van dat taaie dikke witslijmverlies.
Een dik baarmoederslijmvlies kan op een naderende eisprong duiden. Of je kunt aan het einde van je cyclus zitten, dat je menstruatie bijna op komst is. En het kan op een beginnende zwangerschap duiden. Er is dus helemaal niks van te zeggen. Krijg je maandag de uitslag van het bloedonderzoek? Ik hoop voor je dat je zwanger bent, succes!
dat is wel vreemd dat het door de clomid komt want een bijwerking van de clomid is juist dun slijmvlies... (het zorgt dat je een heel klein beetje uitdroogt want je hebt ook minder eiwit afscheiding). Ik hoop dat je gewoon hardstikke zwanger bent!
Clomid kan inderdaad als bijwerking hebben dat je baarmoederslijmvlies dun blijft. Te dun voor een goede innesteling. Het slijm rond je baarmoedermond (cervixslijm) kan wel stugger en ondoorgankelijk worden. Handig, deze bijwerkingen zijn niet echt bevorderlijk voor het zwanger worden. Heb je eindelijk een eisprong, is de rest weer niet goed...
ik heb geen dun slijmvlies, het is redelijk dik zei de gyne, waardoor er een eventuele bevruchting kan geweest zijn, drm bloed getrokken denk om de waardes te bekijken en maandag trug een echo om te kijken of er een bevruchting is geweest gistere had ik last van dat dikke creme witverlies, en vandaag af en toe buikpijn
Redelijk dik? Het is onwijs dik hha. Als je normaal al leest dat de meeste meiden een baarmoederslijmvlies van 7 mm hebben en soms net de 9 mm redden . Mooie dikte en inderdaad Clomid veroorzaakt juist vaak een dun slijmvlies. Ik duim dat je zwanger bent! Heb je geen test gedaan trouwens? Kan even niet aflezen of je overtijd bent.
enorm dik dan hahah, is dat goed of slecht???want de gyne zei ni veel, ze zei meteen dat het dik was voor clomid gebruikt te hebben en dat het haar een bevruchting leek, dit komt door clomid denk ik, want de vorige maanden heb ik dat niet gebruikt, en toen had ik een mooie normale dikte zei mijn gyne altijd. nee ben nog niet overtijd, ik moest op controle gaan na de eerste maal clomid gebruikt te hebben, heb ergens rond 20 mei dit genomen. ik heb nu ook wel van dat wit creme verlies en af en toe buikkrampen
EN? Wat is de uitslag? Idd het kan een bijwerking zijn. Ik gebruik nu al 3 rondes clomid, en ben er waarschijnlijk resistent voor. Ik moet nog 1 ronde 150mg roberen en dan mag ik gaan spuiten. Maar bij elke dosis groeit mijn slijmvlies ernorm. Bij elke FM is het slijmvlies weer gegroeit, bij de laatste keer was dir 14 mm. Volgens de gyn kan dit geen zwangerschap zijn, omdat je een sexverbod hebt, tijdens het gebruik van clomid. Tenzij je eitjes op springen staat en je moet natuurlijk. Dus als je sex heb gehad tja dan kun je aan een zwangerschap denken. Ik hoop voor je dat het natuurlijk een zwangerschap mag zijn. suc6
Ik heb nooit een seksverbod gehad met de Clomid, heb alleen aangeraden gekregen om te klussen wanneer de Ovitrelle was gezet.... Ben ook erg benieuwd naar de uitslag!
ik heb ook nooit een sexverbod gehad tijdens clomid hoor... maar ja ik had ook geen follikelmetingen...
ik heb wel een klusverbod gehad met Clomid, afgelopen december ivm 4 rijpe eitjes...bleek die ronde toch zwanger, helaas een mk in januari.... heb voor het starten met spuiten ook 1,5 jaar clomid 150MG gebruikt, en het slijm werd de laatste 6 maanden toch echt aanzienlijk dunner tijdens de cyclussen.... met spuiten was het meteen weer rond de 7mm voor de eisprong, dus op de dag dat ik de pregnyl moest zetten....
Jaaaaaa z'n klusverbod heb ik ook gehad , maar dan met Gonal. Maar geen klusverbod van: je mag even niet klussen, pas rond je vruchtbare dagen... Nee dat niet!
Zo te lezen, verschilt het dus p.persoon. Ik heb idd Fm controle 2x p.w En er werdt bij mij nadrukelijk verzoek gedaan niet te klussen, omdat ze niet precies wisten hoe mijn lichaam op de clomid reageert. Alhoewel ik maar dacht, zwanger is zwanger. Maar helaas nog niet dus. Iedereen suc6 met dik/dun slijmvlies. Hopelijk snel veel zwangeren hier