1 dag bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door annie1979, 26 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Onze kerst is anders verlopen dan we hadden gehoopt. Op kerstavond zouden wij het nieuws aan onze ouders vertellen, maar die middag begon het.
    Ik had bruine afscheiding en later bloed met afvegen.
    Direct de vk gebeld en moest het twee uur aankijken. Het werd niet erger en ook niet minder. 's Avonds werd het erger en belde ik voor de 3e keer de vk. Zij vertelde mij dat het waarschijnlijk nu afgestoten werd.
    Die nacht een vol maandverbandje gehad en nu sinds gisteravond nergens meer last van.
    Maandag kan ik waarschijnlijk naar de gynaecoloog voor een echo.
    Ik ga er niet van uit dat het goed zit, maar hoor ook zoveel verhalen van andere meiden die met 6 weken bloedverlies hadden.
    Wat denken jullie? Kan het na zoveel bloedverlies nog goed zitten?
    Ik heb trouwens geen krampen gehad.

2. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Hoi

Ik heb ook bloedverlies gehad toen ik 5 weken zwanger was.Ik heb 4 uur lang bloed verloren en had veel maandverbanden nodig.Ik had er ook geen buikpijn bij of krampen.
    Een dag later naar het ziekenhuis geweest voor een echo en het hartje klopte toen al.En nu een gezonde zoon van bijna 9 maanden.

Je hoort wel veel vaker dat je rond de 6 weken een bloeding kan krijgen.Het is volgens mij 50% kans dat het goed zit als je een bloeding hebt.Ze zeggen zolang er geen krampen zijn is het wel goed.
    Hopelijk heb je een goede echo binnenkort.

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wel raar dat mijn vk dan gelijk zegt dat het waarschijnlijk afgestoten wordt.
    Helaas kon ik ivm kerst niet naar de gynaecoloog en mag ik maandag waarschijnlijk. Ik ga er maar niet vanuit, maar het zou echt een wonder zijn.
    Jij hebt dus zo'n groot wonder!

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @annie.. ik ga voor je duimen voor zo'n groot wonder... 1 dag bloedverlies is wel weinig hoor bij een mk.., maar weet niet of het ook dan mis kan zijn...ik hoop toch op iets moois.. hoop moet je tochergens van daan halen...

5. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    hallo iedereen,

heb even een dringend vraagje,
    ben nu zo 8wk en 5 dagen zwanger
    sinds vanochtend heb ik zo maar een klein beetje bloedverlies en steeds bij het afvegen het is niet zo dat het met druppels teglijk eruit komt (lekker smerig) maar ik weet het niet meer wat ik moet doen van de verloskundige moet ik afw88 maar krijg een dinsdag pas me 1e echo! grrr...

ik heb al een zoontje en daar had ik het ook bij maar toen bij 6 wk en 6 dagen... ook zo maar een bloeding...

help?!

liefs jantine

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik zou even met de vk bellen misschien kan je eerder komen in het ziekenhuis voor een spoed echo!

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meiden toch eerst blije berichten en nu allemaal wat minder vrolijke berichten...Jammer..Annie ik hoop voor jou dat het bloedverlies onschuldig is meid!

8. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    hoi Aylin16

bedankt maar heb de vk al gebeld en die wilde voorlopig nog niets doen en de huisartsenpost wilde ook nog nix doen behalve mij alleen maar laten stressn.... vind dat zo jammer dat ze dat doen hier...

ik lig nu op bed in de hoop dat het misschien helpt ofzo ik weet het niet..

liefs jantine

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Annie.. hoe gaat t nu meis..?

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Vervelend meid....Wat laten ze je een de stress zitten...Je kan ook wat bloed verliezen na sex of met persen bij ontlasting omdat je baarmoeder extra doorbloed is. Ik hoop voor je dat het iets onschuldigs is!

Ik duim voor je dat er niets aan de hand is! Knuffel.

11. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik voel me zo vreemd!
    Ik zit alleen maar te huilen en kom net mijn bed uit.
    Heb al 2 dagen geen bloedverlies meer en hoop toch op een wondertje, maar wil er niet vanuit gaan.
    Alle verhalen die ik lees maken het alleen maar ingewikkelder.
    Waarom zegt de vk dat het waarschijnlijk afgestoten wordt terwijl het voor 50% nog goed kan zitten? Het wachten tot maandag duurt nu wel heel erg lang.

12. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    He meis

Kom op niet in de stress gaan zitten.Je hebt al 2 dagen geen bloeding meer gehad das toch positief
    En dat van de vk vind ik ook raar.Het is niet gezegd dat je bij een bloeding een mk krijgt.

13. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    hey Aylin16,

bedankt voor je meeltjuh,vanmiddag rond 4 uur is het bloeden is weer gestopt tenmisnte zoveel was het niet egt maar ik zit wel errug in de rats en heel erg oncker natuurlijk..
    en ik hoop dat het snel dinsdag 11:15 is want dan krijg ik pas me 1e echo....

by the way wat heb je een mooi meisje met een mooie naam... dat wilde ik nog ff zeggen..

en ja wat betreft de verloskundige---> ze zeggen wel dat ze op dit moment ff nix kunnen doen, en dan denk ik ja je kunt wel wat doen natuurlijk gewoon ff een echo maken ofzo,,,,,,,

liefs jantine

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid wat een zenuwslopend gedoe...zwanger zijn is niet altijd even makkelijk. Ik hoop voor je dat je een mooie echo krijgt en er niks aan de hand is.

Bedankt voor het compliment mijn moppie is mijn alles...ze is zo snel al weer een grote meid. Ik kan me nog als de dag van gister herinneren hoe ze is geboren en nu word ze al bijna 1 jaar.

Laat je even weten hoe het is afgelopen..? Ik duim voor je! [-o<

15. 4days

4days Niet meer actief

Ohh ik duim echt voor je dat het goed zit! Het kan nog alle kanten op....

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh ik word gek! Kan gewoon niet slapen van de zenuwen en weet gewoon dat het over is.

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    vandaag je echo meis? ik zemuw lekker met je mee en hoop op een groot wonder!.. sterkte meis... ik denk aan je... knufff

18. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Succes bij de echo meis

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    en weet je al meer? wat zei de gyn?

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou meiden, helaas was er vandaag echt geen plek meer. Moet zo een verwijsbrief halen bij de vk en kan morgenochtend om 8.45 uur pas terecht bij de gynaecoloog. Oh, ik word gek van het wachten! Laat dit alles nu maar eens voorbij zijn.
    Bruis, lief dat je aan me denkt!
    Hoe is het met jou?

Knuffel,
    Annie

Deel Deze Pagina