Mijn bevalling is nu 5 weken terug en ik vloei nu al ruim twee weken niet meer... Nu wil ik echt heel graag in bad, maar ik lees overal dat je moet wachten tot 6 weken na de bevalling.. Mijn vriend is nu even met ons dochtertje weg omdat hij wilde dat ik even tijd voor mezelf nam en nu lonkt dat bad zo.. wij hebben echt een rot douche en ik geloof echt dat ik in mijn vorig leven een badeend was .. wie heeft er advies??? x
Er zijn verschillende adviezen over. De een zegt zes weken absoluut niet, de ander zegt dat het in je eigen bad mag als je al drie weken niet vloeit. Ik zou het risico niet nemen... als je een baarmoederontsteking krijgt en je baarmoeder moet worden verwijderd, is dit je laatste wondertje. Misschien toch proberen nog 1 weekje te wachten? Anders ga je lekker even naar de winkel en koop je lekkere dingetjes voor in bad voor volgende week!
Volgens mij mag je, als je niet meer vloeit, in bad! Het zou betekenen dat je baarmoedermond weer dicht is. Dat vertelde mijn VK. De eerste keer weer in bad is heerlijk... Succes!
Ik ben na 2 weken al weer in bad gegaan. Mijn verlos zei dat als ik niet meer vloeide ik echt wel 10 minuten in bad kon zitten, als ik maar geen badschuim ed gebruikte. Ik zou het lekker doen! Geniet er maar van!
het is toch ook om de badschuim of wat je ook gebruikt? het water zelf kan geen kwaad lijkt me? dus in bad zonder badschuim zou dan mogen toch? kan je toch in bad. En anders een weekje wachten als je twijfelt.
Ik mocht weer in bad als ik stopte met vloeien. Ben de eerste keren in bad gegaan met groene Badedas. Dat ontsmet, dus dat kon zeker geen kwaad. De verhalen zijn inderdaad erg verschillend. Mijn buurvrouw in het ziekenhuis had last van haar hechtingen en zij kreeg toen al het advies om 10 minuutjes in een badedas bad te gaan zitten.
jep zolang het goed schoon is en vet met badedas is te lang badderen niet goed maar efkes kan wel, als je niet meer vloeit mag je zoiezo in bad genietse!!
hoooiii Even een vraagje van mij tussendoor aangezine we het over baderen hebben Ik merkte pas op dat er allemaal water bij me naar binnen liep toen ik in bad zat het liep er weer uit toen ik opstond Hebben jullie dit ook? Vond het een vrreemde gewaarwording8) Liefs Angela