Hoi, Na eerst op de natuurlijke manier geprobeerd te hebben zwanger te worden, helaas zonder resultaat, hebben we vorig jaar 6 x IUI gehad, ook zonder resultaat, zijn we nu doorverwezen naar Dusseldorf (vanwege mijn leeftijd 42 jaar). Daar een intake gehad en te horen gekregen dat we voor ICSI gaan. Vandaag de uitgangsecho gehad maar vanwege een cyste moet ik nog doorgaan met de pil en de 22e weer terugkomen, hopelijk mag ik dan beginnen met de hormonen. Zijn er hier nog meer meiden die voor ICSI of IVF naar Dusseldorf gaan? Groeten van Shanna
Ik heb niet in dusseldorf gelopen maar er is wel een ander topic met allemaal meiden de in dusseldorf lopen. Hier een linkje! http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/186687-dusselpuzzelbabes-ivf-icsi-d-sseldorf-deel-2-a.html
Hallo shanna!!! Kijk eens bij het forum van de dusselpuzzelbabes (of zoiets, haha) Daar zijn allemaal meiden (waaronder ik) die ook naar Dusseldorf gaan! One big happy family! Je bent van harte welkom! Liefs Loesie
Hi!! Nog een DusselPuzzelbabe!! Heeeeeel veeeel succes!! Kom gezellig bij ons in het topic, er is genoeg ruimte voor nieuwe Dusseldorf meiden!!