Buikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Vlinder3, 3 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hoi meiden,

ik weet sinds 3 dagen dat ik weer zwanger ben na miskraam.

Maar nu heb ik sinds vanmorgen een zeurende buikpijn het lijkt op ongiepijn :( Het zit echt boven mijn schaambot
    Ook zijn mijn darmen ontzettend lawaai aan het maken ze zijnal de hele dag aan het rommelen
    Ik heb geen bruin/bloedverlies maar ben toch wel bang dat het weer mis gaat.
    Heb bij mijn vorige miskraam geen buikpijn gehad alleen onzijs veel bloedverlies.

Kan dit ook bandenpijn zijn of dat mijn baarmoeder aan het oprekken is?

Liefs Noesje

2. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je meis ;)

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hihi ik las ook over je kots fobie.
    Hier nog zo eentje. Mijn moeder zij al tegen me als je ooit zwanger raakt bereid je er dan maar op voor dat je wel eens zal moeten overgeven.

Dat heb ik er wel voor over maar liever niet natuurlijk bah.

Misselijk zijn vind al zo erg bah ikhad toevallig eergisteren toen ikop bed lag, ik werd ineens zo ontzettend misselijk ik heb er 2 uur van wakker gelegen. :x

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik tot en met week 7 buikpijn gehad. Met een heel klein beetje bruinverlies. Het waren toen echt van die ongi krampen.
    Nu heb ik het vanaf (ongeveer) innesteling tot afgelopen vrijdag elke dag gehad, ongi krampen, maar ook steken, pijn uitstralend naar de bovenbenen en een brandering gevoel bij de baarmoeder, en iets dat op bandenpijn lijkt. Nu heb ik het nog af en toe.

Er gebeurt zoveel daar onder in je buik. Je baarmoeder moet een goede positie aannemen, en gaat langzaam een beetje groeien. Je darmen gaan minder hard werken. Alles past zich inderdaad aan aan je zwangerschap.

Ik kan me goed voorstellen dat je ongerust bent hoor! Zelfs als je buikpijn dan weer over is, dan ga je weer denken: ik heb geen buikpijn meer, is dit wel goed? (Tenminste dat had ik dan weer).

Het blijven onzekere tijden, een zwangerschap is zoiets wonderlijks!

Liefs,
    MamaNorah

6. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Haha, ja lachen he, die kotsfobie. Ik heb 'm nog steeds, maar ik heb nog steeds NIET gekotst. Gelukkig!

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Dat heb ik ook.. De ene dag heb ik weer ongi pijn.. de andere dag weer helemaal niet.. Mijn buik is ook wat opgezegd en ik ben flink verstopt, haha..

Ik ben zo bang dat er iets mis gaat.. Ik wil gewoon lekker genieten, maar ben elke keer bang dat het mis gaat.. We willen het kindje zo graag! (praten er nu al tegen, haha)..

8. Niet meer actief

hier ook de hele dag buikpijn en vaak steken, ik herken het van mn vorige zwangerschappen dus t hoort erbij, noesje!
    maar ja je blijft toch bang he na die MK, daar hebben we het al over gehad..

Deel Deze Pagina