Ik dacht dat ik na 2 weken al van het vloeien af was omdat ik niets meer verloor. Vervolgens begon het na een paar dagen weer nadat ik me druk had gemaakt... en toen bloedde ik eigenlijk alleen als ik me erg druk maakte om dingen zoals de kleine ofzo... Toen werd het weer steeds meer en ineens bloedde ik weer vollop. Nu 6 weken later heb ik al een week last van afscheiding. Allemaal doorzichtig slijm en soms bruin kleurig... Ik weet niet goed wat ik hiermee moet. Ook doet het nog pijn tussen mn benen als ik zeg maar die spier gebruik die je ook gebruikt als je na het plassen wil stoppen. Dan voel ik het enorm. En ook zitten er schaafwondjes ineens en irritatiebultjes terwijl ik nergens aangezeten heb...? Ik heb bij de bevalling 1 hechting laten zetten omdat er een kans was dat ik last zou houden van een klein scheurtje. Verder ben ik niet uitgescheurd of ingeknipt en ging de bevalling goed... hij duurde wel ruim 15 uur... en de persweeen 2,5 uur. Heeft iemand hier ervaring mee of weet wat dit is? ik schaam me er best wel voor want over een maandje wil ik een spiraaltje laten zetten en ik wil ook graag weer intiem kunnen zijn met mn vriend maarja ik mag geen tampon in en om nou lekker romantisch met 3 meter maandverband te zitten lijkt me ook niets
Tja, nix aan te doen denk ik. Ik heb ook vrij lang gevloeid, en gebruik nog steeds inlegkruisjes, maar dat kan ook zijn door het spiraaltje dat ik na 6 wk liet zetten (overigens had ik een behoorlijke knip, maar slechts een half uurtje persen). Het vers rode bloeden is nu echt gestopt, maar ook dat kwam vaak terug, inderdaad door inspanning, of een keertje sexen. Als je echt ongerust bent toch even naar laten kijken, maar het lijkt me niet uitzonderlijk wat je beschrijft.
Ik heb ook lang gevloeid.. om daarna idd van die vieze bruine afscheiding te krijgen, gelijk ongesteld te worden en daarna ook nog behoorlijk wat afscheiding te hebben. Ik was na een week of 8-9 eindelijk van de maandverbanden af. Irritatie komt misschien van je maandverband? En anders eens navragen bij je vk, heb je na 8 weken geen na controle?
Nee geen nacontrole... had er eentje 2 weken na de bevalling maar daarna geen afspraak meer gemaakt. Schaam me er een beetje voor dus durf niet echt naar de huisarts... jullie ken ik niet dus das wat makkelijker haha