Wat missen jullie van de zwangerschap?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Teardrop786, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Hier was ik wel even benieuwd naar.. Je hoort zulke uiteenlopende dingen namelijk! Van 'intiem gevoel van leven in me' tot 'geweldige seks met mijn partner' :eek: En sommigen missen weer de 'lekkere trek' , hi hi, en dat je geoorloofd bent te zeggen dat je weer 's honger hebt :)

Wat ik het meeste mis, is toch het voelen bewegen van de baby in me! De schopjes, in reactie op mijn aanraking en woorden. De 'zwangerschapsbuik' mis ik niet echt, vond het een flink gedoe zo te 'sjouwen', aangezien ik ook best kort ben (1.53m) Wel was het leuk dat aan je te zien is dat je zwanger bent, en ook in de spiegel ernaar te kijken en bewonderen :oops:

Nu jullie! :D

2. Marscha

Marscha Niet meer actief

Ik heb de hele zwangerschap amper bewust "meegemaakt" maar ik weet wel dat ik inderdaad de geweldige sex mis hahahaha

Nu wildie namelijk niet meer, ik ben hem nog iets te vruchtbaar 8) Saartje kwam rustig door de pil en de condoom heen gezwommen! Dus we wachten even tot ik over een maand een spiraaltje heb!

Kijken of de sex dan net zo geweldig is!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Alles..vond het zo mooi!

4. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Yep, ook alles! Vond het een geweldige tijd. Vooral het lekker 'samen 1 zijn', het gevoel van 'dat bijzondere leventje in je buik' maar ook de extra zorg en aandacht die je als zwangere mag genieten! Vond het echt een heerlijke tijd!

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    het altijd, elke minuut van de dag SAMEN ZIJN dat vond ik mooi en geniet ik nu weer van, vooral omdat ik weet dat dit de laatste is word ik soms wel eens emo, verstand boven gevoel moeten we nu doen maar zwanger zijn is gewoon mooi (met alles erop en eraan)

6. valhalla

valhalla Niet meer actief

Niks.

Of misschien de intense rust die je dan nog wel eens hebt ;)

7. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ongeneerd voor 2 eten..... ;)

voor de rest niets eigenlijk.....vond hoogzwanger zijn en een peuter van bijna 2 hebben best zwaar.

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Mis echt alles. Die mooie buik, die schopjes en het samen zijn. Vond het een super tijd (op de misselijkheid na dan)

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat vreselijk voor je dat je dat zo ervaren heb zeg, echt heel jammer... vind het bijna sneu voor je gewoon heb je dan zo'n slechte zwangerschap gehad?

10. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Ik mis idd het leven in mijn buik, het trappelen en reageren op je hand. En, het zal wel stom en egoïstisch klinken, ook wel een beetje de aandacht en bezorgdheid van iedereen, dat was toch ook gezellig.

11. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    O ja, en die spannende laatste dagen, toen het ieder moment kon gaan gebeuren. Heel speciaal vond ik dat.

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    oja dat was zeker enen leuk gedeelte je voelt je heel speciaal en als je dan bevallen bent is alleen maar de baby speciaal..

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben inmiddels al 1,5 jaar verder, maar ik mis het zwanger zijn nog iedere dag... :oops: Die heerlijke bolle buik, dat intieme gevoel, de trapjes van de baby... de extra aandacht en zorg die je krijgt.... het spannende gevoel van 'wanneer zal het gebeuren'...

*zucht* wat een heerlijke geweldige tijd was dat...

14. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Ik mis alles, ik voelde me zo sterk en op en top vrouw. Ik kan me niet herinneren dat ik me eerder zo gevoeld heb (ondanks de hormonen ;) ). Maar inderdaad ook de aandacht en zorg die je krijgt.

Ik hoop het echt ooit weer mee te maken, en het is pas 5 maanden geleden!

15. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    En niet te vergeten het trappelen en het voelen bewegen van je kindje! Zo speciaal vond ik dat.

16. Secretstar

Secretstar Actief lid

Ja hier ben ik het echt mee eens!
    Die eerste weken vond ik er niets aan, ik was enorm misselijk en had een veel te lage bloeddruk maar vanaf week 20-22 vond ik het zalig!
    Dat gevoel, die schopjes, het kindje zo intiem meedragen en de mensen maar naar je kijken heerlijk :)
    Oh ja na week 37 vond ik het ook niet meer leuk, had toen mijn slijmprop verloren en had elke nacht (oefen)weeën dus daar vond ik niets meer aan.

17. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ben nog geen 4 weken bevallen maar ik mis alles nu al...misschien ook omdat mijn meisje 5 en halve week te vroeg is geboren.

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Tja wat mis ik het meest. Natuurlijk vooral het intieme gevoel, het getrappel van de voetjes enzo.

Maar daarnaaast hoe heerlijk eten je kan smaken, vooral als je ergens vreselijk zin in had en dat dan eet. Wat smaakte het eten mij goed zeg!

En toen ik nog borstvoeding gaf, vooral in de eerste paar weken, smaakte het eten me ook supergoed.

Dát mis ik nog wel eens heel stiekum ;)

19. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    het trappelen in mn buik en gewoon dat hele speciale gevoel de hele tijd super gewoon

20. ik mis mn buik nu al en heb nu nog niet eens 4 weken geleden een helse bevalling achter de rug :confused: maar idd vooral de schopjes mis ik en het intieme gevoel dat je met zn tweetjes bent..ik leg regelmatig nog mn handen op mn buik om er dan weer achter te komen dat er geen buik meer is...zo raar is dat.. :oops:

Deel Deze Pagina