Jaimy is a.s. dinsdag 7 weken en ik vloei nog. Tussendoor stopte het, maar dat was vaak maar 1 dagje om in alle hevigheid weer los te barsten de volgende dag, en dan echt watervallen, niet normaal en enorm veel pijn onderin mijn buik. Nu was ik er 4 dagen vanaf, vandaag was dag 4, echt helemaal niets meer ineens. En ineens een uurtje geleden vloei ik weer, weer een waterval. Tis helder rood bloed. Ik heb 7 weken een keizersnede gehad. Had de afgelopen weken wat kleine ieniminie stolseltjes, niet echt noemenswaardig, maar het meest dus watervallen van helder rood bloed. Is dat normaal? Volgende week woensdag heb ik nacontrole bij de gyn.
hey! Ook ik had hier last van! Heb al nacontrole gehad en de gyn dacht dat ik gewoon ongesteld was geworden omdat ik ook ontzettend pijn in mn buik had... dat blijkt dus normaal te zijn! een paar dagen later was het weer over... Liefs, Paars
Ik heb juist gehoord dat het niet normaal is. De verloskundige gaf zelfs aan dat wanneer ik weer in menstruatie hoeveelheden zou gaan bloeden ik moest bellen. Mocht je het niet vertrouwen zou ik zowiezo even bellen.
Ik vind het ook zo vreemd, dacht dat ik ervan af was. Geen verbandje meer gebruikt en 2 dagen later kwam me er toch een stortvloed. Nu is het heel af en toe een klein beetje en het is nu bijna 4 weken geleden.
Hier was het na 2 weken al helemaal gestopt gelukkig. Maar als je het niet vertrouwd zou ik toch maar even bellen hoor!
Bij mij wisselde het vloeien heel erg. Soms was ik er een aantal dagen vanaf en dan kwam het weer. Wist op een gegeven moment niet meer of ik nou nog vloeide, of dat ik ongesteld was... Uiteindelijk heeft het (denk ik) bijna 7 weken geduurd, en werd ik 8 weken na de bevalling ongesteld (wat ook weer tweeeneenhalve week duurde). Ik heb er trouwens nooit buikpijn bij gehad. Vertrouw je het niet, neem dan contact op met je huisarts/gynaecoloog. Maar bespreek het zeker wanneer je op nacontrole bent!