Hoi, Ik ben vandaag 3 weken geleden bevallen en sinds gister heb ik ineens weer helder rood bloedverlies. Het vloeien was tot een dag of twee geleden afgenomen, en was wat waterig bruin, ik had zelfs het grote verband al opgeruimd. Is dit nu normaal of moet ik me zorgen maken?
Ja hoor, je hoeft je geen zorgen te maken. Ik had precies hetzelfde! Na 3,5 week hield het bij mij ook ineens 2 dagen op en ik was al helemaal in jubelstemming want ik dacht dat ik er vanaf was. Niet dus. Het kwam weer terug en nog best heftig ook. Uiteindelijk heb ik zo'n 7 weken gevloeid. Toen was ik er echt vanaf, hoewel...1,5 week later werd ik weer ongesteld :x
Oh dan hoef ik me geen zorgen te maken! Ik dacht ook al dat ik er bijna vanaf was, en was al over op de normale maandverbandjes maar nu dus weer aan de kotex
Hé, toevallig, ik was ook op zoek naar info hierover. Ben 12 dagen geleden bevallen en vloei ineens ook weer helder rood en duidelijk meer. Maar ben dus niet de enige.
ik heb hetzelfde gehad bij beide kindjes! niets om je zorgen over te maken! ik hoop wel voor je dat je er snel helemaal vanaf bent...