Hoi Ik heb afgelopen vrijdag een curetage gehad en heb daarna nog wat bloed verloren maar nu vraag ik me af: Ik heb nu zo'n beige achtige slijmkleur, is dat nog bloedverlies of niet? Ik weet niet of ik nu mag vrijen met mijn man of nog moet wachten. wie heeft er een antwoord. Ik wens iedereen veel sterkte met het verlies van je zwangerschap. Liefs joyce
Hoi Hoi, Je mag volgens mij weer vrijen als je geen bloed meer verliest. En wat jij omschrijft is geen bloed dus ik denk dat je weer mag vrijen hoor. Hopelijk snel met succes. gr vruchtje
Hoi Joyce, als ik jou was, dan zou ik nog even wachten met vrijen totdat je afscheiding weer een normale kleur heeft. Zolang je baarmoeder openstaat ben je vatbaarder voor infecties, en wie weet is je baarmoeder nog wel wat laatste restjes aan het uitspugen. Er kan zelfs nog wat bloedverlies komen, dus even wachten tot echt alles weg is, is mijn advies. Veel succes met de verwerking van je miskraam! Marla
Ik zou ook wachten tot je afscheiding weer een normale kleur heeft. Ik sluit me aan met wat hierboven staat!
Ik zou ook wachten. Zoals jij het omschrijft lijkt het op wat oud bloed vermengt met slijm. Dat geeft een beige kleur. De baarmoedermond zal ws nog niet helemaal gesloten zijn en dus infectie gevaar is dan groter.. Ik heb voor de zekerheid 2 weken gewacht na mijn curretage. Wilde geen risico nemen..