hoi dames. ik heb afgelopen week positief getest, was gisteren 4 weken en 3dagen. gistermiddag voelde ik me niet zo lekker, wat krampen, en toen ik naar de wc moest eerst wat bruin bloed. daar schrok ik nog niet zo van want dat hoor je wel meer. maar hoe later op de middag werd het wel donkerrood. de krampjes werden wel minder en het rare is dat het ook niet veel was. heb ook geen verband gedragen, was alleen bij afvegen en heel iets in slipje. al met al denk ik nog geen verband vol. en het was heel slijmerig, sorry voor de details. geen stolsels. nu weet ik dat ik gewoon moet afwachten, maar zijn er meer die hier last van hadden of is het een voorbode voor een miskraam? nu verlies ik nog steeds wat slijm/bloed en mijn buik borrelt wat af. moet nu werken dus heb maar een tampon in gedaan. hoop dat mijn lichaam zich verder rustig houd.........
Oei, wat vervelend voor je. Helaas is het niet te zeggen of dit een innesteling of een voorbode van een miskraam is. Ik hoop natuurlijk dat dit loos alarm voor je is. sterkte Amber
Wat vervelend voor je meis.. Er is niets over te zeggen. Het enigste wat je kan is afwachten. Het kan 2 kanten op. je hebt 50% kans dat het goed gaat maar helaas ook 50 % dat het fout gaat. Ik hoop dat je bij die eerste 50% blijft! Liefs en Sterkte! Paula
Hi, Het hoeft niet zo te zijn hoor! Het kan ook innesteling zijn, zolang het geen helder bloed is kan alles gewoon nog goed zitten. Ik zou alleen geen tampon in doen, maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik duim voor je dat alles gewoon goed gaat! Groetjes Silla
Lievebeestje, gewoon even met de verloskundige bellen! Misschien krijg je dan volgende week wel een echo voor de zekerheid! Veel sterkte
rare is dat ik gisteren dacht einde verhaal, maar vandaag was ik wel weer misselijk en moest ik kokhalzen van een bepaalde geur. het bloedverlies is er nog wel maar nog steeds niet heel veel, tis ook meer slijmerig dan dun vloeibaar bloed. hoop echt dat het blijft zitten. want als ik niet veel bloedverlies heb verder en er komt geen vruchtje los dan koan ik toch nog wel zwanger zijn toch? maarja of het vruchtje nog intact is is natuurlijk de vraag..... las in het boek van ouders van nu, zwanger van je eerste kind, dat ook ondanks vloeien kon het vruchtje er nog prima zitten... durf er haast niet op te hopen. maar het kan ook nog wel even duren voor het los komt toch? sommigen vloeien langer en dan komt het vruchtje toch nog...
Hoi Lieve beestje ja je kan zeker nog zwanger zijn.. Ook wat rood bloedvrlies hoeft nog geen miskraam te betekenen. Je kun niets anders doen als afwachten wat het beloop zal zijn. Hoe irritant ook, ik weet het. Wat je wel kan doen is over 2 dagen even een test er tegenaan gooien. (zelfde tijd, zelfde tijd) Je hebt hele lichte streepjes en die moeten zeker donkerder worden. Als het streepje dan donkerder is geworden is dat een goed teken... Zo niet dan zou het (helaas) wel een miskraam kunnen worden. Ik heb na vloeien een miskraam gekregen en dat heeft zeker wel een week geduurd voordat het loskwam. En elke keer leefde ik tussen hoop en wanhoop: dan was het bloeden over dan begon het weer dan bruin dan rood, dan weinig,, dan weer veel... Op de dag van de miskraam had ik echt buikpijn en ben ik grote stolsels verloren.. toen wist ik dat het einde verhaal was. Mijn 2e miskraam was ik minder ver (ook net een paar dagen na NOD) en ik had toen net zo'n licht streepje op de test als jij..die niet donkerder werd na een paar dagen Toen heb ik ook geen heel grote stolsels verloren maar er was ook nog niet zoveel opgebouwd om te verliezen... Hoop dat je hier wat mee kan. Ik hoop dat het goed gaat meissie! Sterkte met dit vreselijke afwachten!
Altijde als ik dit soort verhalen lees krijg ik het weer benauwd. Het voelt zo zwaar kl*te dat je het aan niemand uit kunt leggen. Veel sterkte meissie!
bloedverlis wil niet altijd zeggen dat je een mk hebt. ik heb met 6 weken bloed verloren en niet zo een kleinbeetje ook, volgens de gyn was het een nnestelings bloeding. hoop voor jou dat dat bij jou ook zo is
ga er vanuit dat het een vroege miskraam was. heb nog getest daarna en die gaf ook negatief aan.... inmiddels is het vloeien over en gaan we weer aan nieuwe ronde beginnen...