opnieuw negatief

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door oostende, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo....
    ik heb 4 dagen bruinverlies gehad en sinds 2 dagen niets meer...veel afscheiding en zeurderig gevoel in me buik zo nu en dan,onder de pukkels,,,,maar weer negatief vanmiddag!snap het echt niet hoor....zou ik dan alsnog te vroeg zijn met testen of was dat bruinverlies toch me menstruatie wat ik nooit heb altijd bloed nooit alleen bruin?

    de assistent vande dokter raadde me aan over 2 weken nog eens te testen want het kan een late innesteling zijn geweest en dan geef het nu nog niet aan of ik maak te weinig hcg aan....maar kweet het niet meer even hoor heb erg gevoel van dathet wel zo is.....heb nu afscheiding net soort van sperma idee sorry voor de detail....en ben super moe!

    graag reacties over jullie ideen er over

    renate
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Doen ze bij IVF etc. niet voor de zekerheid even een bloedtest dan?
    Kan je altijd om vragen...
     
  3. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    wij hebben al bijna een jaar geen isci meer gehad en zijn overgestapt naar een ander ziekenhuis en hebben we 6 augustus een 2e evalutiegesprek zeg maar dus we zijn verder nog niet onder behandeling weer..nog niet!
    maar elmo wat denk jij hierover dan want lees toch veel over bruinverlies en negatieve testen dat het alsnog zo kan zijn.....


    liefs renate
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Eerlijk gezegd denk ik van niet.....
    Zeker omdat je lichaam je bijna elke maand in de maling neemt....
    Maar ondanks je nog niet bent gestart, ze hebben je gegevens...ik zou echt om een bloedtest vragen. Zolang jij twijfelt gaat je lichaam hoogst waarschijnlijk alleen nog maar raarder doen.

    Het ligt er natuurlijk ook aan welke dagen je bruin hebt gehad en hoe ver je nu overtijd bent.

    Elmo
     
  5. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    ik ben nu 5 dagen overtijd en heb me bruinverlies gehad 2 dagen voor me verwachte menstruatie....en nu veel afscheiding soort sperma idee......en me urine is smorgens en savonds wat donkerder en er zitten allemaal grotere stukken afscheiding in me urine


    renate
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik zie dat je de vraag (weer) dubbel hebt gesteld. Ook bij de vk.
    Wacht haar antwoord maar af..ik denk dat haar kijk er beter op is dan die van mij ;)
    Deze doe ik op slot.
    Succes!
    Elmo
     

Deel Deze Pagina