Vloeien

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Djam, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Hoi meiden,

Bijna 2 weken geleden ben ik bevallen van een prachtige zoon. Ik heb een dag of 5 gevloeid en toen was het zo goed als over. Na die 5 dagen had ik een dag geen bloed verlies en daarna begon ik weer te vloeien, dit heeft weer een paar dagen geduurd en toen was ook dat weer over. Nu heb ik sinds gister weer bloed verlies maar nu ook met wat stolsels erbij. Ik krijg er geen hoogte van, zo vloei ik niet meer en zo weer wel. Hoe lang houd dit nog aan op deze manier? Ervaringen hoor ik graag.

Liefs Mariska

2. Dushi

Dushi Niet meer actief

Je mag tot zes weken na je bevalling nog naar je verloskundige (of ze komt bij jou uiteraard). Stolsels schijnen niet erg te zijn, maar met mate.

Gefeliciteerd met je man(nen)!

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik had er 6 weken last van..
    Bij mij bleken ze echter bij de KS een stukje placenta vergeten te zijn, waardoor ik nog een na-curretage moest. :( (daarna nog 3 weken gevloeid)

Enkele weken vloeien is wel normaal geloof ik.

4. minniemouse

minniemouse Actief lid

11 mrt 2006
    174
    1
    0
    flevoland
    ik ben 12 juni bevallen en ik heb precies hetzelfde.

Paar dagen gevloeid, heel weinig hoefde alleen de 1e en 2e dag kraamverband.
    Daarna was het weg! Kon zelfs zonder verband...

Ineens had ik een flink stolselen begon het weer...

Nu na 13 dagen heb ik nog steeds rood en vrij veel. Kan het wel af met normaal maandverband,maar moet wel opletten.

Misschien heeft het ook te maken met weer wat meer lopen. Dat stolsel dat de boel ophield.....

Ik vraag het morgen nog even na, dan zal ik heir ook even antwoorden.

5. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Zoals al gezegd; kan wel zes weken duren. Je zal waarschijnlijk wel merken dat het nogal samenhangt met hoe druk je bent.

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier precies hetzelfde. Telkens als ik denk het is nou over dan is het de volgende dag ineens weer behoorlijk veel. Had gisteren en vandaag ook weer stolsels alleen waren ze niet heel groot. Denk dat het normaal is want we zijn op dezelfde dag bevallen.

Groetjes Mineke ;)

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier precies hetzelfde. Telkens als ik denk het is nou over dan is het de volgende dag ineens weer behoorlijk veel. Had gisteren en vandaag ook weer stolsels alleen waren ze niet heel groot. Denk dat het normaal is want we zijn op dezelfde dag bevallen.

Groetjes Mineke ;)

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik was er na precies 6weken helemaal vanaf. de eerste paar dagen best behoorlijk wat en ook een paar flinke stolsels, toen werd het een stuk minder. na mn kraamtijd werd het weer erger doordat ik meer ging lopen en meer ging doen. (had de kraamhulp me al voor gewaarschuwd) dat heeft denk ik geduurt tot 3weken na de bevalling en toen heb ik nog een 3weken een beetje prut/bloed/afscheiding gehad.

liefs doris

9. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    4 tot 6 weken vloeien na de bevalling is normaal. Ik had ook dagen dat het wat minder was en dagen dat het weer erger was. Het hing er een beetje vanaf wat ik die dag gedaan had. Ik merkte dat als ik veel gelopen e.d. had, dat het dan weer heviger werd.

Deel Deze Pagina