Thanks! Ja, probeer dan maar niet in de lach te schieten. Gelukkig valt het nu wel mee met vloeken haha, het filmpje is van afgelopen augustus. Vooral poep en pies grappen vindt ze momenteel hilarisch. Een echte kleuter haha.
Ik vloekte vroeger ook vrij regelmatig, maar heb dat sinds de komst van de kinderen helemaal afgeleerd. Is dus toch vrij makkelijk te doen als je dat wilt tenminste. Ik zeg geen gvd, k of f meer. En misschien zeg ik nu wel weer shit maar eerst zei in plaats daarvan Ships
Ik zit te denken, maar ik scheld eigenlijk niet echt veel. Hooguit chips. Vloeken doe ik sowieso niet. Ik lees hier trouwens van veel mensen dat schelden met ziektes not done is, maar gvd wel gewoon wordt geroepen. Waarom dat dan wel? Dan vraag je toch ook gewoon of je dood mag. Ook al geloof je niet, ik vind het toch raar om te zeggen.
Ik vind dat verschil zitten in onheil op je zelf afroepen of anderen een ziekte toewensen. Ik vloek vooral als ik mijzelf pijn doe en ik ga dus niet andere kanker tyfes ect toewensen.
ik zal niet zeggen dat ik nooit vloek, als ik mij bezeer komt het inderdaad wel voor, alhoewel de laatste keer dat ik van de trap afviel en me echt goed pijn deed (wat een understatement is, ik was bont en blauw.....) bedacht ik, onderaan die trap: "ik ga niet vloeken, ik ga niet vloeken" en ondertussen riep ik alleen maar heel hard Auw! Auw! Auw! Auw! (om maar niet te vloeken dus) om vervolgens heel hard in huilen uit te barsten.... Ik denk dat een goede vloektirade misschien meer had opgelucht....
Mijn man vloekt echt nooit en die ene keer dat ie er dan iets uitfloept sta ik echt met mijn mond vol tanden naar hem te kijken, bijna gefascineerd wel. Ikzelf kom eigenlijk niet verder dan shit, k*t of poepzooi. Kinderen floepen er weleens een shit uit maar meer dan dat ook niet. Dus eigenlijk zijn wij als ik het artikel mag geloven niet bijster intelligent
Oh, tijdens mijn bevallingen heb ik zoveel geroepen, niet direct iemand persoonlijk uitgescholden, maar meer omdat het zo verrekte pijn deed wat woorden geroepen. Bij mijn zoon vroeg de assistent in het ziekenhuis aan mijn man of hij wist dat ik zo kon tieren en schelden, waarop hij antwoordde ‘ja hoor, want dit is nummer 2’ . Maar goed, ik was te ver voor pijnstilling, maar ik lees nu dat het een soort natuurlijke pijnstiller is, nou, prachtig! Heb wel mijn excuses aangeboden hoor na de stroom scheldwoorden die er uit kwam.
Ik heb het ook echt afgeleerd. Je moet gewoon zorgen dat je het niet doet. Vind het ook altijd vreselijk als iemand vloekt, alsof je je niet kunt inhouden