Vloeken!!!

Discussion in 'De lounge' started by Dahlia, Sep 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Vind het ook behoorlijk overdreven hoor...
    Heb het overigens ook nooit zo erg gezien en er zijn forums (of is het fora:() waar het erger is ze gewoon kanker enzo gebruiken om te schelden...
    Het is idd een openbaar forum en ook ik vind dat je een dikkere huid moet kweken.
    Het hoeft niet in elke zin gebruikt te worden maarja soms bekt het idd lekker...

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

precies dan rolt het lekkerder je strot uit!:p

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    het was me hier eigenlijk helemaal niet zo opgevallen... OMG tel ik overigens niet mee, geen idee of mensen zich daar aan storen?

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Het is mij ook nooit opgevallen eigenlijk..

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    hahah ja ik heb op een protestantse basisschool gezeten en ben zelf katholiek opgevoed maar wij mochten toen niet eens jeetje zeggen of jemig omdat het te veel op Jezus leek....

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oh jee!;):p

7. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    das wel heel erg zeg :$ hoezo overdreven, ik ken sommige amerikaanse die ook op alle slakken zout leggen echt vreselijk, we hadden pas een hele discussue dat My Little Pony te sexy zou zijn ;) (echt te gek voor woorden soms hoor) ja want ze kijkt zo flirtend over haar schouder (de pony) pffffff echt waar als je zo denkt ben je volgens mij echt ziek in je hoofd (ze vinden ons niet gelovige nederlanders zoiezo maar aso volk haha, gelukkig heb je ook een paar hele leuke bij hoor !!)

Echt waar ik lig altijd helemaal dubbel om die vriendin van mij, zit elke zondag in de kerk maar vloekt ondertussen, rookt als een ketter, zuipt een kerel onder tafel... maar praise the lord :D
    Beetje raar maar wel erg leuk om als niet gelvoge naar te kijken ;)

8. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

daarover heb ik iemand op een forum ook al eens horen vallen ja... ik denk dat je het dan voor jezelf alleen maar heel moeilijk maakt.

Ik vind vloeken met kanker, of kanker als stop/bij-woordje ook niet kunnen. Maar in m'n werk in deze regio (omg. Rotterdam) kom ik het wel veel tegen bij klanten. En ik heb dus inderdaad maar een dikkere huid gekweekt, omdat ik er mensen niet continue op wil aanspreken.

9. Eline078

Eline078 Bekend lid

Dec 15, 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Jezus zeg :D tis 2009 hoor :p

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

Apr 11, 2009
    2,803
    0
    0
    Denk niet dat het jaartal ermee te maken heeft hoor, maar het feit dat je er maar gewoon overheen moet lezen wel.

11. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    t was mij eigenlijk ook nog niet opgevallen, maar waarschijniljk omdat ik het woord zelf ook niet echt opvat als kwetsend of als vloeken. het klinkt toch altijd nog beter dan GVD.

en ik gooi er zelf ook nog regelmatig een "jeetje mina" uit.
    en nou is het toevallilg zo, dat mijn oma Mina heet.
    maar ik heb haar er nog nooit over gehoord dat ze zich aangesproken voelt als iemand dat zei.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou op zich vraagt ze het netjes, dus je kunt er toch in ieder geval proberen rekening mee te houden? Om het dan maar expres te laten vallen, Eline, vind ik wat kinderachtig.

13. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    nou moet ik zeggen, dat dit wel HET topic is waarin het woord jezus (zonder hoofdletter, en dus geen naam) wel heel erg veel voorkomt LOL

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Elmo'tje is vooral blij te lezen dat de meerderheid het niet was opgevallen en dit dus geen storend iets vindt.
    We doen het als zwangerschapspagina.nl dus denk ik best goed op dit gebied :D

15. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,173
    35,838
    113
    Het was mij ook nooit opgevallen eerlijk gezegd. Misschien heb ik het zelf ook wel eens gedaan, sorry dan daarvoor.

Ik vloek soms wel eens, kan me niet voorstellen dat ik dat ook in een bericht hier op zp doe, maar als ik mijn teen stoot komt er bij mij geen 'chips' uitrollen. Tja, misschien dat het me daarom ook niet is opgevallen?

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee ik zeg dan auw vagina!

17. Alita

Alita Niet meer actief

vindt het ook wel meevallen eigenlijk

18. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,173
    35,838
    113
    hihi;)

19. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

Jan 9, 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Nou, dat is me echt niet opgevallen... Ik heb ook een hekel aan vloeken, maar dan met de k**kers en g*dvers.. Dat zie ik hier echt niet. Het woord Jezus stoort me niet zo, als ik het zou lezen. Dat is weer zo ingeburgerd en ik zeg het ook af en toe. Tja, je kunt nou eenmaal niet heel een forum veranderen naar ieders zin.

20. danip

danip Niet meer actief

Het was mij niet echt opgevallen eigenlijk (op een paar topics na dan) Ik vloek zelf eigenlijk nooit (of er moet iets heeeeeel ergs zijn) en ik ben zelf ook Christelijk. Vind wel dat er wel wat rekening mee kan worden gehouden, maar dat vind ik ook met woorden als kanker dit en dat. Ik lees er over het algemeen maar gewoon overheen. Wat een ander doet hoef ik het niet mee eens te zijn, en hoef ik zelf ook niet te doen.

Ik vind het meer storend dat blijkbaar heel veel mensen nogal neerbuigend doen als het over Christenen gaat (bedoel niet dit forum ofzo, gewoon in discussies en op tv). Dat vind ik dan wel weer jammer, dat je je soms gewoon minderwaardig moet voelen omdat je gelooft.

Share This Page