Hallo meiden, Mijn dochter van 2,5 jr ligt vanaf afgelopen weekend opeens steeds onder haar dekbed met haar hoofd. Ze heeft een eco dekbed van de prenatal, maar is steeds wel nat van het zweet. Ik heb haar al meerdere keren geprobeerd uit te leggen dat ze dat niet mag doen, maar ze blijft het telkens doen. We kijken vaak even een uur nadat ze naar bed ging, wanneer wij naar bed gaan en 's morgens wanneer we eruit moeten en iedere x weer ligt ze eronder. Wat kunnen we hier evt aan doen. Heel laag opmaken werkt ook niet want dan ligt ze juist vaak weer bloot. Dit vindt ik nu een beetje te koud en wil niet (weer) een ziek/verkouden kindje..... Alle tips zijn welkom!!!!!!!!!!!! Alvast bedankt, Gr Kaatje
Een deken in een dekbedhoes doen. Zo doen wij het tot 3 jaar, Daarna ging het bij Isabella heel goed.
mijn zoontje doet dit ook,hij maakt echt een holletje en snachts is hij nat van het zweet. ik trek voordat ik naar bed ga zijn pyjama broek uit en kleed hem niet te warm,ook haal ik rond zijn gezicht de dekens weg. ik denk niet dat het kwaad kan.
Hier ook een die altijd onder de dekbed kruipt. Ik maak me er eigenlijk weinig druk om. Mijn zoon ging rond zijn 2,5 of zo inderdaad onder een dekbed slapen.