Iemand hier ervaring met de levertijd van bon-prix? Heb gister 2 jurkjes besteld, zouden ze er zijn voor kerst of kan ik beter gaan shoppen
Bon Prix bestellingen duren vaak een week voor ze er zijn. Ze hebben leuke dingen, maar jammer van de lange levertijd!
Mijn ervaring is ook dat het heel lang duurd, en soms helemaal niets komt. ALs ik bestelde was het wel leverbaar en zo gauw ik besteld had was het niet meer op voorraad. Ik maar wachten en wachten... Nee voor mij nooit geen bon prix meer
ja dat is soms zwaar irritant. Heb het laatst gehad dat ik een hele bestelling had gedaan en in mijn winkelmandje stond ineens alles op helaas uitverkocht. Heb ik boos een mailtje gestuurd naar ze. De volgende dag weer dezelfde kleding geprobeerd en toen lukte het wel. Kreeg ik een mailtje van ze terug dat ik toch al een bestelling had gedaan en ze er vanuit gingen dat het probleem was opgelost. Daar ging het toch niet om??? Grrr.... maar ja, ze zijn wel een stuk goedkoper dan wehkamp en neckermann vind ik en hebben leukere kleding, dus tja....
shoppen.... duurde bij mij 2 weken voor t binnen was.... en zeker met die drukke periode nu denk dat je t niet op tijd binnen gaat krijgen...
Hier duurt het ook gemiddeld 1,5 week voordat ik het binnen heb. Gelukkig gaat het bestellen en retourneren bij mij altijd nog goed.
Bij het woord bonprix gaan mijn haren overeind staan. Jarenlang trouwe klant geweest en altijd alles meteen betaald en op tijd terug gestuurd. Ineens kreeg ik brieven dat ik niet betaald had en niks had terug gestuurd. Op bonprix de service site stond duidelijk dat het terug was gestuurd, dus meteen een printje van gemaakt. Via internet bankieren kon ik zien dat ik alles betaald had. Brieven, brieven en brieven kreeg ik van ze. Na tig telefoontjes zeiden ze het komt goed hoor, u ontvangt een brief., PFFF dacht ik, de brief die kwam gaf aan dat het bedrag wat ik ze volgens hun schuldig was, was verdubbeld wegens wanbetaling. De volgende stap zou zijn......deurwaarder en daarna via de rechter. Ik heb alles uitgeprint, tot het zeikerige in kleutertaal uitgelegd, onderstreept etc. Aangegeven dat ik weiger te betalen en dat iemand mij gaat bellen met uitleg. Tijdens mijn vakantie ben ik 2 keer door ze gebeld met dreigementen dat ik moest betalen. Kom je terug van vakantie liggen er 3 brieven met iedere keer verhogingen, andere rekeningen, andere factuurdata...werd er dol van. De administratie bij hun was 1 grote puinhoop en het hoofdkantoor die je heeeeel misschien kon helpen zit in Frankrijk. Alles is aangetekend verstuurd, rechtsbijstand gebeld, juridisch loket, kassa, radar, iedereen wist er van. Na 10 dagen, (had ze 10 dagen gegeven en anders een aangeklacht ingediend bij de politie), kreeg ik een brief dat alles klopte wat ik had gezegd en dat ik me niet zo druk moest maken. Heb ze gebeld en aangegeven dat ik per direct uit het bestand gehaald moest worden. Heb excuses gevraagd, teruggave van 3 aangetekende brieven en telefoonkosten van 21 euro voor al het leed......en niks helemaal niks. Het enige wat gelukt is...ik krijg geen post en folders meer van ze. Ik heb opgezocht op internet of dit vaker voorkomt en dit schijnt heeeeeel veel te gebeuren. Kijk dus aub uit. Ik heb denk ik 3 jaar zonder problemen besteld en ineens was ik een wanbetaler, een onbeschofte klant, een dief omdat ik niks terugstuurde en weigerde te betalen....smaad dus. Alle bewijzen had ik in huis, zelfs een kleuter had dit kunnen zien... Sorry, beetje lang verhaal maar ik wil iedereen beschermen voor 4 maanden lang stalking van bonprix en onbeschofte dreigbrieven etc...Tijdens je vakanite. Stress had ik er van. De post hoefde maar te komen met een envelop van bonprix en ik barste op een gegeven moment in tranen uit. Het kan gerust goed gaan, dacht ik ook 3 jaar lang maar toch ineens....vanuit het niets. En geloof me, ik ben geen wanbetaler, late betaler, dief of weet ik veel wat. (maar idd ze hebben altijd leuke en betaalbare kleding, maar daar is dan ook alles mee gezegd)
ik heb 1 x besteld en ben zwaar teleurgesteld!!! vind het zowieso naar dat bij retouneren je hoe dan ook 5 euro 90 moet betalen.. en bij ontvangst bleek dat bij een set van 2 broeken het verschillende maten waren wat dus niet hoorde... nooit meer besteld ben veel blijer met h&m moet ik zeggen.
Ik zou sowieso gaan shoppen, want zelfs ALS je het (voor kerst) krijgt, is de kwaliteit zo ontzettend slecht dat je er met kerst niet mee aan kunt komen Ik heb ook nog steeds 'ruzie' met Bon Prix omdat ik iets had besteld wat ik nooit heb ontvangen. Daar heb ik een formulier voor in moeten vullen, maar die hebben zij (natuuuuurlijk) nooit ontvangen, en nu moet ik dus maar gewoon betalen Ik bestel echt nóóit meer bij Bon Prix.