Buggy?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Angelaa, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Hoi dames,

Ik weet niet waar ik deze vraag kwijt kan en zoek me suf, dus dan maar hier. Wij gaan 4 augustus op vakantie met het vliegtuig. Ik zoek een buggy die mee in het vliegtuig kan. Mijn dochter is denk ik nog te klein voor een buggy, maar weet niet wat anders te doen. Ik denk dat ik het beste een buggy kan nemen die helemaal plat kan. Maar deze is dan nog hard. Dus bestaat er ook een verkleiner of inzetje voor een buggy. En heeft iemand nog een suggestie voor een goede buggy die mee in het vliegtug kan. Dankjewel alvast.

Liefs Angel

2. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Wij hebben gewoon onze eigen kinderwagen meegenomen bleef prima in orde hoor! als je kindje nog te klein in voor een buggy zou ik gewoon kiezen je eigen wagen mee te nemen.
    En ander een dikke handdoek in de buggy leggen zodat de kleine wat zachter en comfortabeler ligt?

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    de graco kan helemaal plat en sommige modellen hebben zelfs nog een reiswiegje erin... toevallig zag ik er 1 bij prenatal staan, maar die verkoopster wilde m niet verkopen omdat ze Danio te klein vond...
    toen ik die opmerking maakte over dat nestje toen zei ze me dat het wel klopte maar omdat er dus geen vering in zit is dat slecht voor zijn ruggetje...
    dus mocht je toch een buggy aan willen schaffen adviseer ik om je kleine niet mee te nemen want de kans zit erin dat ze zeggen dat ze niks willen verkopen... ik ben toen na een andere prenatal gegaan zonder mijn ventje en heb hem toen zo gekocht zonder gezeur.

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ze zal het je ook wel niet voor niets afraden, toch? :confused:

als een verkoopster mij iets niet zou willen verkopen omdat het niet goed is, zou ik dus nog even wachten.....

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ja klopt, maar die buggy heb ik maar heel sporadisch nodig en als ik hem nodig heb dan is het maar voor een uurtje ( heen en terug met de bus) voor de rest gebruik ik gewoon mijn mutsearts transaction...
    ene kant wel goed van der hoor dat ze hem niet wilde verkopen geef haar wel groot gelijk hoor.

6. Niet meer actief

Wij nemen gewoon onze Quinny mee met zowel kinderwagenbak als maxicosi voor in de auto. De kinderwagenbak gaat bij "afwijkende bagage" en de maxicosi gaat met ons mee het vliegtuig in. Omdat we Lara niet uren lang in de maxicosi willen doen hebben we een wiegje besteld. Bijna alle vliegtuigen hebben wiegjes die je voor je aan de muur kunt hangen, zodat je baby kan liggen. Misschien dat je de vliegtuigmaatschappij erover kan bellen?

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mag je de maxi cosi of een reiswieg niet meenemen?

Deel Deze Pagina