Vloer

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleur1, 15 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik zit al wat avondjes te kijken hoe we het beste de vloerbedekking uit de babykamer kunnen halen deze ligt er denk al wel min. 10 jaar in maar nu moet het eruit maar zit nog muurvast . Kan iemand ons helpen want we krijgen nog geen stukje los gepulkt. eind volgende week komen ze het zeil leggen dus moet het eruit zijn

2. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    als het niet heel hoeft te blijven,
    kun je gewoon met flinke kracht
    een stanleymes er door heen jagen.

wel zo'n mes met een kromme haak eraan.

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Je kunt het beste eerst met een stanleymes de vloerbedekking in hanteerbare reepjes snijden. En dan eraf trekken, dan gaat het veel makkelijker

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Met al je gewicht aan een punt gaan hangen (laat dit maar aan manlief over, is niet goed voor je zwangere buik!) en dan een plamuurmes eronder steken en stukje voor stukje losbikken........vreselijk, ik heb een keer een trap ontdaan van vloerbedekking die helemaal verlijmd was..... :x

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Waarom laat je het niet gewoon liggen, wij hebben ook vloerbedekking onder het laminaat, is voor extra isolatie, moet je er wel spul tussen doen anders gaat het hobbelen.

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    dat kunnen we niet doen omdat de vloerbedeking heel dik is en het zijl ook waardoor anders de deur niet meer open kan

Deel Deze Pagina